|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben een mama van 2 zonen en ik heb een lieve man.
Toch voel ik me vaak alleen !
Ik heb vriendinnen en veel familie !
Maar ik heb geen zin om met hen te zijn ?
Wie ken dat gevoel ook en kan mij helpen ?
Ook wil ik via deze weg kletsen en nieuwe mensen leren kennen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heey lunaatje, welkom bij kletsen.com. Hier leer je snel genoeg vrienden kennen.
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Je kan tussen 300 bekenden staan en je toch alleen voelen.
Wat je eigenlijk mist is jezelf.. niet iemand anders maar puur jezelf.
Kijk eens in jezelf en doe eens tussendoor dingen die er van jezelf uit gezegd worden tegen je.. kortom: luister eens naar jezelf, diep in jezelf.
Zodra je dat gaat doen zul je merken dat je je niet meer alleen zult voelen en dingen om je heen meer en meer gaat waarderen  Dikke knuffel
Naatje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Laat ik me maar aansluiten bij Naatje. Uit ervaring weet ik dat ze het vaak bij het rechte eind heeft
Overigens welkom Lunaatje.
Schuif |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi luna
ik typ hier wat zodat jy wat te lezen hebt
op chat voel jeje niet zo allen
misschien helpt dat een beetje
heb ik wel
kun je teminste effe wat plagen
zo reken ik
haaaaaaa
groetjes |
|
Lunaatje,
Ik sluit me ook bij naatje aan.
Maar het is ook zo, dat kletsen via de computer, je voldoening geef.
Ik hoop dat de teksten je hier wat helpen.
En je mag altijd wat tegen Bella zeggen, is nog gezellig ook.
Maar soms heb je een periode en dan voel je je alleen, je denk ik heb toch alles.
Maar toch mis je iets, probeer iets voor je eigen te zoeken.
Dikke knuf Bella |
Anonymous Undefined 65739 berichten je zelf minder tendienste stellen voor anderen weten dat jij er ook mag zijn druk je zelf niet weg maak die stap naar voren je bent niet alleen...ook jij bent belangrijk ook jij mag er zijn ..
sterkte..groetjes Plofff(harry) |
Evengoed een hele goedemorgen plof,
Ik heb hetzelfde als wat jij schrijft
Heb n vriendin, vrij grote familie en zelfs een paar vrienden,..en toch hebb ik t gevoel dat de hele wereld bij elkaar hoort op mij na.
T stomme is idd dat je mensen om je heen wilt maar ze ook weer soort van weg duwt omdatje t idee hebt dat je er niet echt bijhoort... liever alleen thuis dan anderen tot last zijn met je depressieve gedoe.
Ik struin vanmorgen dan ook maar heel internet af om mensen te zoeken waar ik op msn of zo contact kan hebben zodat ik als ik savonds weer thuiskom toch nog iets heb om me juist af te leiden en t gevoel dat ik niet alleen ben.
Maar zo'n beetje iedereen op internet zoekt alleen maar relaties en / of ...
ikheb dit nu n jaar of 10,enheb met psychologen gepraat en ik slik AD ,... toch helpen al die dingen niet,... je wil alleen maar van de "buitenwereld" dat ze je t gevoel geven dat je niet alleen bent.
t gevoel dat je niet minderwaardig bent,.. erkenning.
weet wel dat jij (wij) niet de enige bent die dit zo voelt,.. als dat zo was dan vonden doktoren en alles dit niet zo "normaal" en bestonden AD niet,...
Eigenlijk moet er een soort reservaat komen voor " ons soort". dan heb je eindelijk mensen omje heen dieje begrijpen en misschien dat dat al helpt tegen het alleen voelen.
T is heel frustrerend als niemand het begrijpt,.. en ook al zijn er soms mensen die naar je willen luisteren enje willen helpen, die mensen kunnen tegenje aanpraten tot hun lippen afbreken, als ze je niet snappen helpen zeje geen ene moer.
Zelfs als mensen tegen je zeggen dat je echt wel ergens bijhoort,.. dan nog vraag je je af bij wie dan eigenlijk....
Laat ik maar ophouden, want anders wordt dit een heel lang verhaal.
Groetjes, P |
Dan zijn de juiste woorden Nenya en Ploff,ik sluit me aan bij jullie..,
sterkte Lunaatje
mvg Wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten klinkt heel bekent,
je niet kunne consentreren op een film op tv
wachten tot iemand,ma zelf eruit homaar
jezelf zielig vinden(wat helemaal niet is0
gewoon soms klote,sorry voor men taalgebruik
miss moet k weer wat vaker in chat komen en proberen wat lol te maken |
|