Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Waar naartoe dit jaar op vakantie?

2

Advertise here!!

Citeren02.04.20070 likes
en ik weet het nog niet

( zal wel ergens nr de zon gaan denk ik)

grtjs kiek
Bollaert Carine
Citeren02.04.20070 likes
Nogmaals naar Egypte hahahahahaaaah
Moet er maar niet zo goed zijn....

.
Citeren02.04.20070 likes
heyyy luca

ikke utrechtse heuvelrug, toch niet toevallig die mooie camping in leersum hahaha staan we misschien wel naast elkaar
met dat mooie sanitair gebouw tralalalaaa

kusss feye
Citeren03.04.20070 likes
en ik ga lekker naar:

12 daagse combireis Kuala Lumpur - Langkawi

Tijdens deze fantastische reis in onvergetelijk Maleisië met ontdekt u de vele gezichten van dit fascinerende land. Non-stopvlucht met Malaysia Airlines naar Kuala Lumpur. U verblijft twee nachten in deze bruisende wereldstad. Tijd genoeg om een stadsrondrit te maken of breng een bezoek aan de indrukwekkende Batu Caves, de eeuwenoude hindoegrotten. Kuala Lumpur staat ook bekend als shoppingparadijs en ons viersterrenhotel ligt op loopafstand van de bekende winkelstraten. Vervolgens korte vlucht naar Langkawi, een tropisch droomeiland met hagelwitte zandstranden en wuivende palmen.

U verblijft zeven nachten in ons geliefde hotel Mutiara Burau Bay Resort, aan een adembenemend mooie baai, op basis van logies en ontbijt.

Alle transfers zijn inclusief.

Swiss Garden Kuala Lumpur - Kuala Lumpur

Swiss Garden Kuala Lumpur heeft ruim 250 kamers en ligt op loopafstand van Chinatown en de bekende winkelcentra. Het centraal gelegen viersterrenhotel beschikt over een restaurant, bar, zwembad en kleine fitnessruimte. Kamers zijn voorzien van airconditioning, minibar, kluisje, tv, telefoon, koffie-/theezetfaciliteiten en een verzorgde badkamer.

Mutiara Burau Bay Resort - Langkawi

Gelegen op een rustige locatie, direct aan het strand, de mooie baai en aan de rand van de jungle. Al jaren geliefd bij de vakantiegangers, met name door de fantastische sfeer en schitterende lokatie. Het resort heeft een receptie, lobby met bar en lounge, mooi zwembad met ligbedden en winkeltje. In het hoofdrestaurant wordt het ontbijt in buffetvorm geserveerd en er worden regelmatig thema-avonden georganiseerd. Daarnaast is er het aan het strand gelegen Seashell beachbar/restaurant, volledig van hout gebouwd. De perfecte plek voor het bekijken van de zonsondergang met bijna dagelijks livemuziek en een sfeer die altijd goed is! Op het strand zijn verschillende watersportfaciliteiten en u kunt er duiken en snorkelen (tegen betaling). De 150 cabana's zijn eenvoudig ingericht en voorzien van airconditioning, tv, telefoon, koffie-/theezetapparaat, minibar en badkamer met douche en toilet. Veranda met zitje.
Citeren03.04.20070 likes
ikke lekker naar zee . (zit ik trouwens al het ganse jaar )
dus met andere woorden , lekker thuisblijven

groetjes elvis

Advertise here!!

Citeren17.04.20070 likes
nog 11 dagen en dan ga ik naar limburg lekker een weekje weg uit het noorden
en ik weet ook al een beetje wat ik daar ga doen heb er heel veel zin in

liefs wilma
Citeren06.05.20070 likes
Heb je wel of geen idee Jaco

Rhodos is idd erg mooi, zeker Rhodos stad in het oude gedeelte.
Ik ben er jaren geleden geweest en ik ga er zeker nog een keertje terug.
Dit jaar ga ik met de kinderen terug naar Barcalona. Ben er verleden jaar geweest en we waren nog niet uitgekeken daar.
Ons hotel staat 20 min treinen onder Barcalona ( scheelt veel geld)
en hebben de zee voor de deur.

Groetjes
Citeren06.05.20070 likes
wat een gafe plek Jaco, moet ik zerk nog eens heen. Mijn vakantie dit jaar bestaat uit een weekendje duitsland, over 2 weken :P
Citeren06.05.20070 likes
bij het zien van de foto's van jaco heb ik besloten met hem mee te gaan :D ( of die nou wil of niet verstop me wel in zijn koffer )
2

Adverteer hier