|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoitje hoi,
Zou van jullie wel eens willen weten waar jullie dit jaar op vakantie gaan, en waarom?  (misschien doe ik nog wel ideetjes op!)
Ik hoop dit jaar weer eens naar mijn favoriete zonnige plekje te mogen gaan: Rhodos stad, en dan met name het oude gedeelte.....
En anders een lang weekend naar Londen, met een bezoek aan mijn fijnste plekje: Highgate cemetery  Jaco XXX
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hintergarden, eerst huis zien te verkopen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga naar wenen boedapest geniet nu al als ik er aan denk |
feye Undefined 360 berichten wij gaan naar de utrechtse heuvelrug...kamperen  benieuwd hoe dat gaat bevallen....
heb er zin in, heerlijk shoppen in veenendaal  kusss feye |
i ga niet op vakantie
ga volop werken elke dag pffff Rick |
|
ik ga in de mei vakantie een weekje naar limburg dan ga ik naar eygelshoven(kerkrade) over 26 dagen ga ik er heen  liefs wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga met de zomer vakantie twee weken naar Leersum met de sleurhut, en met mn gezin natuurlijk....
Heerlijk in een bosrijke omgeving en genoeg te doen voor de kids
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ikke ga naar......
uh werken, geen geld voor vakantie whahahaa!
kussie kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ga in de zomer vakantie 2 weken op vakantie naar Sardinië (Italië), zie ik mn familie na 3/4 jaar weer, endelijk..
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wij gaan in de herfst vakantie in ieder geval een weekje weg naar Makkum, voor de rest denk ik niet dat we op vakantie gaan.
groetjes & xxxxxxxsjes
nice |
|