Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

WELK BOEK HEB JIJ HET LAATST GELEZEN?

6

Advertise here!!

Citeren22.11.20100 likes
Winnen door verliezen van Seija Berends

Een ongeluk veranderd het leven van een echtpaar totaal,de man is erg veranderd in geestelijk opzicht,en de vrouw kan daar maar moeilijk mee leven.
Ze ontmoet op een dag tijdens het joggen een man,bij wie ze af en toe haar ei kwijt kan.
De ontmoetingen krijgen vastere vorm en de vrouw wordt heen en weer geslingerd tussen haar geweten en verlangen. Ze zal een keuze moeten maken,maar welke...

@Caat: zoiets heb ik eens meegemaakt met een boek van Gerda van Wageningen
Citeren29.11.20100 likes
laatste boek waarin ik heb gelezen is van verpleegtechnische handelingen maar als het om een leesboek gaat dan is het: Twillight
Citeren30.11.20100 likes
Het laatste boek dat ik in handen had was een telefoonboek...

Grtz
C.
Citeren01.05.20120 likes
Het laatste boek wat ik heb gelezen heet:

Ik wil de kluts kwijt van Gerard van den Boomen.

Hij verhaalt hier de belevenissen als mantelzorger voor zijn demente vrouw Grietje,op humoristische wijze beschreven,hij heeft 13 jaar zijn vrouw verzorgd , al is hijzelf ook hoogbejaard.
Met behulp van familie en professionele hulp werd gezorgd dat zij tot het laatst toe thuis kon blijven wonen.
Ook wordt beschreven wat een geworstel het was om PGB te behouden,wat een mallemolen van bureaucratie het nog steeds hier is.
Bij het boek is een dvd, een eerder door de KRO uitgezonden docu over deze bijzondere mensen.
Citeren01.05.20120 likes
Torens van middernacht van Robert Jordan(4e keer gelezen) + de hele serie vooraf, omdat binnenkort... het allerlaatste deel uitkomt...

URL

Advertise here!!

Citeren02.05.20120 likes
ik wil jullie meer vertellen over myn gelezen boek
maar helaas komen hier ook kinders dus kan echt niet
Citeren05.07.20120 likes
Greg Iles - Doodsangst

Thriller van 608 pagina's die geen enkele minuut verveelt.

Het boek en de schrijfstijl zijn zo goed bevallen dat ik een ander boek van dezelfde schrijver heb gekocht. (Profiel in bloed)
Citeren16.06.20130 likes
het verdriet van gouda, zo herkenbaar voor mij in die jaren was ik daar dagelijks
Citeren15.07.20130 likes
Procedures en pistolen van Mirjam Pool,
over de gijzeling in gemeentehuis in Almelo nu 5 jaar geleden,over hoe het begon en verliep,uitgediept, erg interessant
6

Adverteer hier