Citeren13.11.20080 likes
Ben alweer twee boeken verder na "de twaalf poorten van prons sirius" en het elementenboek "Vuur" ben ik nu bezig in het elementenboek "Water" mijn eigen teken dus

Advertise here!! |
Citeren13.11.20080 likes Ben alweer twee boeken verder na "de twaalf poorten van prons sirius" en het elementenboek "Vuur" ben ik nu bezig in het elementenboek "Water" mijn eigen teken dus ![]() |
Citeren13.11.20080 likes prons= prins ![]() |
Citeren12.08.20090 likes Heb vanmorgen het boek "Droomprins" van Gerda van Wageningen uitgelezen.
Dit gaat over een bijna 18 jarig meisje Lydia,dat via internet in handen valt van een loverboy,en in het boek wordt duidelijk hoe gruwelijk er omgegaan wordt met Lydia,die helemaal afhankelijk gemaakt wordt van haar "vriend",van haar familie en vriendinnen wordt losgeweekt,en haar "gekregen" kadootjes moet terugverdienen in de wereld van prostitutie,drank en drugs. Zeer intrigerend,en helemaal in deze tijdsgeest geschreven. |
Citeren12.08.20090 likes het boek dat een aanrader voor mannen is is de multi-orgastische man
geniet langer dan 2 minuten ![]() voor de dames heb je ook de multi-orgastische vrouw |
Citeren12.10.20090 likes ik heb ook het boek droomprins gelezen, er zit een verhal aan vast.
ik was op zoek naar het boek droomprins en ehm ik kon het via de boekhandel niet krijgen. van alles geprobeerd, ik kwam in kontakt met de schrijfster greetje van den berg en ik mailde haar ofdat zij wist hoe ik aan het boek kon komen. ik kreeg een mail terug warin stond, carin stuur me jou gegegevens je krijgt een exemplaar van mij. en idd twee dagen later lag het boek in de bus. ik hoef er verder niets over te schrijven het is het zelfde boek als dat van babs. ik ben nu bezig in het boek rood met witte stippen ook van greetje van den berg |
Advertise here!! |
Citeren29.11.20090 likes boek wat ik als laatste heb gelezen is
Ik stond laatst voor een poppenkraam van lucie mosterd en nou lees ik boek bindi van maria mosterd |
Citeren29.11.20090 likes hallo goeie avond
ik weet ook heel leuk boek die veel in de winkels zie liggen dat is de pleyboy boek daar staan heel mooi vrouwen in groetjes |
Citeren16.01.20100 likes ben nu aant lezen komt een vrouw bij de dokter ![]() |
Citeren16.01.20100 likes Worstel al weken met "de wereld van Sofie".. :( |
Citeren16.01.20100 likes het leven van een ploetermoeder........................ |