Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Vuurwerk al in huis

1

Advertise here!!

Citeren29.12.20060 likes
Hoi Allemaal,

Hebben jullie al vuurwerk gehaald, moet je het nog halen of moet je er nog meer bijhalen. Wij hebben voor de kids een kinderpakket in huis gehaald. Tess en ik geven er zelf niet zoveel om.

Groetjes & xxxxsjes
Nice
Citeren29.12.20060 likes
heb het al in huis, en ehm heb ook al een kind wat naar buro halt moet
Citeren29.12.20060 likes
Das balen Roos,

Moet zeggen dat het hier in de straat tot nu toe nog vrij rustig is vergeleken met vorig jaar.

groetjes & xxxxsjes
Nice
Citeren29.12.20060 likes
hihi roos , dat had ik vorig jaar dus , mijn hoogblonde dochter met nog 2 rotjes op zak, maar mooi 4 uur taakstraf!!

dit jaar is ze verstandiger en wilde alleen maar watjesvuurwerk (knalerwten enzo)

gelukkig is ook mijn zoon verstandig en houdt wat hij gekocht heeft in de kast tot oudjaarsavond, verschillende van zijn vriendjes zijn al aangehouden.

nu nog hopen dat ze dan voorzichtig zijn en alle vingers nog hebben de volgende dag;)

groetjes treaxxx
Citeren29.12.20060 likes
Is ook verstandiger van hem om alles te bewaren, kan hij er de 31e langer van genieten en hij loopt geen kans aangehouden te worden.

groetjes & xxxxsjes
Nice

Advertise here!!

Citeren29.12.20060 likes
Oh dat is minder knappe vrouw, maar och mss leren ze ervan?

Maar voor mij geen vuurwerk dit jaar, we gaan naar mijn nichtje toe om daar oudjaar te vieren, en die woont vlakbij een winkel (Coppens) waar ze op oudjaar vuurwerk afsteken, en ook de rest van mijn familie heeft vuurwerk gekocht, dus ik heb genoeg te zien

En om heel eerlijk te zijn vind ik het van de ene kant wel heel erg mooi, maar van de andere kant ook zonde van mijn geldjes hihihihihi

Nakky ~~~X~X~X~~~
Citeren29.12.20060 likes
al heb ik geen hond heb elke keer weer te doen met de honden die zo bang zijn maar ik schaf geen vuurwerk aan denk alleen dat er meer ongelukken gebeuren met het afsteken van zwaarder vuurwerk zal daarom ook niet ergens anders naar toe gaan hou het wel in de gaten of ze mijn brievenbus met rust willen laten

visser wenst jullie fijne jaarwisseling toe
Citeren30.12.20060 likes
Hey,

Het is weer gedaan met jullie rust hahaha,we zijn weer terug van een heerlijke vakantie.
We hebben enorm genoten.
Ook ben ik zelf weer erg opgeknapt,en morgen ga ik en de kids champagne en vuurwerk kopen.
Oudejaarsdag lekker met de kids oliebollen bakken om een hectisch jaar af te sluiten en weer te gaan voor een prachtig nieuw jaar met veel gezondheid,geluk en liefde.
Bij deze wil ik iedereen een geweldig en spetterende jaarwisseling wensen met heel veel gezondheid,geluk en liefde voor 2007.
Kuss en knuff Bon
Citeren30.12.20060 likes
Morgenmiddag mogen de kids het ophalen.....pfff, valt niet mee voor ze, dat wachten

xxx Suus
Citeren30.12.20060 likes
doe ik niet aan mee geniet net zo hard van een ander zijn vuurwerk. en dat kost me niks hahahahhaha

1

Adverteer hier