|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kwestie van selecteren, wie wel wie niet.
helaas komt het met de jaren. levenservaring zullen we het maar noemen.
gelukkig heb ik mensenkennis en pik ze er gelijk uit.
enne iemand die mij niet neemt zoals ik ben, is mijn vriendschap niet waard.
groetjes cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten VRIENDEN
fictief zijn de mensen in een leven, zij voegen geen waarde toe je moet ze opgeven.
zij zullen alleen gebruiken wat in hun eigen voordeel is. Laat ze voor altijd verdwijnen uit je geschiedenis
Echte vrienden geven wederzijds vertrouwen
Bij problemen zullen zij ingrijpen en niet alleen aanschouwen.
Zij geven bescherming en zijn je steun en toeverlaat. Niets gaat te ver zelfs geen heldendaad
geloof dus niet in fictief, maar in echt.
voordat het te laat is en jij je aan de verkeerde vrienden hecht.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten FRIENDS ARE LIKE STARS
FRIENDS ARE LIKE STARS
YOU DONT'T ALWAYS SEE THEM
BUT THEY ARE ALWAYS THERE !!!
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi gezegd cats klopt helemaal gelukkig blijven we leren in het leven alleen soms jammer dat dat op de harde manier moet
kusssssss shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten juist shir. het eerste wat ik in mijn opleiding heb geleerd is
ontwikkeling. en ontwikkeling begint bij het prille begin en eindigt aan de dood. dus we blijven ons een heel leven lang ontwikkelen.
groetjes cats |
|
witte1976 Undefined 24 berichten heel mooi gezegt eagel,
mijn motto van echte vrienden is dat je ze altijd midden in de nacht uit bed kan bellen als er wat is en dat ze dan ook nog eens naar je toe zouden willen komen als dat nodig is....
liefs witte |
pacco Undefined 538 berichten ik zeg altijd:
wie heeft vrienden nodig als je een kelder vol met wijn hebt!!!
trek er vanavond nog maar eentje open denk ik!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hm lekker pacco kom ik wel ff langs wippen
|
pacco Undefined 538 berichten nee shir.....
voor jou heb ik altijd een biewtje koud staan  hol (wat klinkt het toch raar dat hol) |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll mooi eageltje....
zulke vrienden wil ik ook wel  iemand die altijd voor je klaar staat. zo ben ik ook bij andere als ik om ze geef  liefs bar |
|