Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

Vrienden

Advertise here!!

Citeren25.12.20080 likes
Heb soms echt zou een gevoel of een mens nog vrienden heeft tegenwoordig. Want tegenwoordigzijn ze er juist maar, als ze iets moeten hebben of problemen hebben. En als je zelf eens nood heb aan een babbel of een schouder om eens uit te huilen zijn ze er toch niet voor je. Het is net of sommigen er plezier in hebben, als een mens het moeilijk heeft. Als je dan eens je hart wil uitstorten bij je vriendenkrijg je meteen van antwoord. O nu heb ik geen tijd, of is het van ja sorry hoor maar het leven gaat toch verder. Hoe kan je leven verder gaan als je niet eensmeer een hele goede vriend hebt waar je bij terecht kan. Je hebt beter één goede vriend waar je, altijdbij terecht kan dan veel vrienden. De wereld zit zo vol van haat en nijdonder de mensen. Het is allemaal voor zich zelf tegenwoordig.
Citeren25.12.20080 likes
een mooie tekst snoesje da voel ik ook soms dat ze mij alleen nodig hebben als ze iets nodig heeft ik ben je helemaal eens met jou
Citeren25.12.20080 likes
ik vind het hele mooie tekst maar wel droevig ben ik dan zoveel anders ik probeer juist die hand uit te steken en die schouder aan te bieden
Citeren25.12.20080 likes
ja dat heb ik ook ondervonden maar gelukkig heb ik wel een paar echte vrienden gevonden en daar zijn er maar weinig van helaas

kusssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren25.12.20080 likes
Heb het helemaal niet op jou Visser, heb het meer op het algemeen.
Ik heb gelukkig een paar hele goede vrienden.Maar als ik er zo sommige hoor, hebben zij niet wat ik heb.

Adverteer hier