Citeren24.09.20060 likes
Ik rij mee snuffffffffffffffffffffff

Advertise here!! |
Citeren24.09.20060 likes Ik rij mee snuffffffffffffffffffffff
![]() |
Citeren24.09.20060 likes de lijn hoorn rotterdam valkenswaard rijd ook ![]() |
Citeren24.09.20060 likes Gaan Tim, Espasa en Zuurtje ook naar Valkenswaard ?? |
Citeren24.09.20060 likes weet je flair...... tim heeft nog steeds mn fiets niet gemaakt ![]() ![]() |
Citeren24.09.20060 likes Ochjee... dan zal je toch een keer langs Zuurtje moeten, die heeft het zo voor elkaar... kan je gelijk bij mij een bakkie doen[ is vlakbij] want Zuurtje zijn koffie is niet te ****** [ ik mag niet schelden] |
Advertise here!! |
Citeren24.09.20060 likes hahahahaha flair ![]() Mmmmh doe graag een bakkie bij jou maar ja, is een beetje ver lopen en zuur had me al verteld dat ie mn fiets niet wil maken ![]() weet ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.09.20060 likes flair.........ik ben EEN keer naar zo'n uitje geweest,met bbq.
dat was tevens de laatste keer. ik had nog nooit zo veel malloten bij elkaar gezien. maar we hebben op de terugweg wel gelachen..... ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.09.20060 likes Haha Zuurtje, ik ga er maar vanuit dat je mij niet rekent onder de categorie Malloten ![]() Enne .. doe es niet zo flauw en maak dat meisje haar fiets ff ![]() |
Citeren24.09.20060 likes je heb ze zelf ook gezien...flair...
het was maar goed dat .A. zei niet doen,toen ik ,aan een , wilde vragen,of ze zich had gesneden met scheren. wist ik veel dat ze al 8keer zelfmoord had willen plegen. dus nee flair,voor mij geen chatuitjes meer... ![]() |
Citeren24.09.20060 likes Zuurtje toch ![]() En ja ik heb ze gezien ![]() Maar laten we ophouden nu , want we moeten ieder in zijn waarde laten ![]() |