Citeren05.09.20060 likes
snuff wat is er ??

Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes snuff wat is er ?? ![]() |
Citeren05.09.20060 likes Je kent het al wonder.... moeilijk moeilijk bla bla (je weet op wie ik doel) ;) |
Citeren05.09.20060 likes Ben bang dat wij ook niet kunnen, de 18e is mn broer jarig zit dan in een ander deel van nederland. (gorredijk) ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren05.09.20060 likes lieve snuff,
maak het jezelf makkelijk....doet een ander blijkbaar niet dus zelf doen meiss. ik heb de afgelopen keer lang getwijfeld zal ik wel of niet gaan....en dacht uiteindelijk ik gun het mezelf ook is....altijd zorgen en zorgen en jezelf vergeten. wel gelijk op forum gezet toen haha kon ik niet meer terug....en wauwww heb heerlijk genoten vond het geweldig gezellig. hoop dat je er bij bent next time snuff.... knuff kusss feye |
Citeren05.09.20060 likes ja en als roos en ik ook mee gaan snuf dan blijven wij ook niet slapen wij gaan ook gewoon naar huis hoor |
Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes Ik kommmmmmmmmmmmmmm naar chatuitje ![]() ![]() ![]() ff manlief overhalen dat ik ook mag blijven slapen !!!!!!!!! |
Citeren24.09.20060 likes hallo wonderke...
ik had al enkele keren van dit uitje gehoord...ik ben van plan te komen...ben echter wel eens benieuwd naar de gezichten achter de nickname...ook natuurlijk omdat ik het super vind en gezellig;) bij deze laat ik je weten als ik mijn zoontje niet bij me heb het weekend van 18 nov dat je dan op mij kan rekenen... |
Citeren24.09.20060 likes ow gezellie hoor pro hoor meer zielen hoe meer vreugde ![]() |
Citeren24.09.20060 likes De kletsen.com taxibus is ook van de partij ![]() Laat ff weten of je mee wil rijden. |