Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

Van alles en nog wat rommel dagboekje

Advertise here!!

Citeren06.11.20240 likes

Zo,ik heb de chat gevonden en ga het forum ook lekker gebruiken. Het gaat even kijken worden hoe alles werkt, zodat ik er niet een onoverzichtelijke bende van maak voor mijzelf cool

Citeren06.11.20241 likes

Succes! foot-in-mouth

Joris
Citeren06.11.20240 likes

Was leuk op de chat, niet verwacht en als laatste ging het over muziek maken of zingen, wie weet dat ik eens wat ga proberen... 

Ik begreep dat er ook techniek mensen zijn op diverse vlakken, dus dat gaat ook leuk worden. 

Citeren08.11.20240 likes

Pfff duf dat ik ben vandaag, korte nacht gehad en zou nu van alles moeten doen, maar ik denk dat ik nog heel even onder de wol kruip voor een uurtje. Vanmiddag nog even weg en daarna moet ik echt weer even in huis aan de slag, maar heb er nog steeds geen zin in. We gaan zien wat de dag brengt, in ieder geval vanavond even pasta maken want daar heb ik wel zin in. 

Citeren08.11.20240 likes

Zo, ik heb vandaag 7300 stappen gezet, niet slecht voor mijn doen en redelijk dagje ondanks dat ik duf ben. Geen pasta gedaan, geen zin in koken en moet de keuken nog schoonmaken. Bleh 

Morgen maar schoonmaken, vandaag niets meer doen behalve op de chat hangen. 

Advertise here!!

Citeren09.11.20240 likes

Keuken schoonmaken en straks de koelkast ook nog even, kan ik vanavond eens normaal koken want ik heb al een paar dagen een zooi in de keuken. Als de boel weer lekker fris is en een beetje extra heb gedaan kan ik weer een knutselen in de keuken, tja.. koken dus maar doe maar wat, dus noem ik het knutselen. 

Nu moet ik niet vergeten de wasmachine aan te zetten, moet mijn winterspul schoon hebben, veel te koud aan het worden en een zomerjasje is niet warm genoeg meer. 

Afijn, vandaag en morgen even een beetje huishouden doen en dan ga ik weer een beetje hobby's oppakken. 

Citeren10.11.20240 likes

Bah, weer een slechte nacht gehad. Slecht in slaap vallen en druk aan het malen over 100 dingen wat nergens over gaat. Vandaag nog verder met huishouden en ondertussen eens een lijstje maken met doelen wat ik wil gaan doen. 

Adverteer hier