Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Vacantie in nederland ??????

Advertise here!!

Citeren03.07.20070 likes
gun iedereen die nog met vacantie gaat een hele fijne vacantie toe maar voor het mooie weer zal je niet hier moeten zijn de mededeling is de zomer met mooi weer laat zich voorlopig niet in nederland zien

visser
Citeren03.07.20070 likes
Visser het is mooi meegenomen als het mooi weer is maar niet het belangrijkste tog???
Waarom kwam je op kletsen en ging je direct weer?

Kuss Bonn
Citeren03.07.20070 likes
nou vind mooi weer toch wel mooi meegenomen bonn ik klikte verkeerd bon wilde op forum zijn en later kom ik wel weer eens in de room en hen net iemand een tijd op mijn msn gehad

kusssssss knufffff visser
Citeren03.07.20070 likes
Heb mijn vakantie voor dit jaar alweer gehad, ben niet naar het buitenland geweest, maar volgend jaar ga ik heerlijk naar het buitenland hoor!!!! (is mij veels te lang geleden)

~~XXX~~ Jaco
Citeren03.07.20070 likes
ik geef je groot gelijk jaco is hier geen zekerheid wat van weer je hebt en goed weer is 50% van je vacantie toch geslaagd ga nu al paar jaar na buitenland en mijn vavantie's zijn wat weer betreft goed geslaagd

groeten visser

Advertise here!!

Citeren03.07.20070 likes
Soms zit je in een situatie dat je beter niet naar buitenland kan gaan,dus wat zitten jullie tog te zeuren over het weer,wij zijn al blij als onze vakantie niet doorgebracht gaat worden in het ziekenhuis,dan pas heb je een leuke vakantie of niet?
Citeren03.07.20070 likes
moet ik me daarbij voorstellen kan ziekenhuis van binnen en van buiten wil ik zelfs niet aan denken hoop er eigenlijk nooit meer in te komen liggen maar heb je niet voor het zeggen maar vacantie doe ik niet meer in nederland hou van reizen en andere landen ontdekken kan nooit met zekerheid zeggen voor hoelang nog we zijn maar mensen van het moment maar toch iedereen kusssssss knufffffff en groeten en hele fijne vacantie waar het ook mag zijn Visser
Citeren03.07.20070 likes
Sow dat is beter visser thanks

Adverteer hier