Citeren12.01.20070 likes
ik geloof ik maar zeg let aub op iedere zn eigen huisje ook dat draagt een kruisje en geniet van de dag is al zo kort laten we elkaar niet zo afzijken kussssss wilma
Advertise here!! |
Citeren12.01.20070 likes ik geloof ik maar zeg let aub op iedere zn eigen huisje ook dat draagt een kruisje en geniet van de dag is al zo kort laten we elkaar niet zo afzijken kussssss wilma |
Citeren12.01.20070 likes zo dat zijn een hoop spreekwoorden in een geflanst hahahahah |
Citeren12.01.20070 likes ![]() ![]() |
Citeren12.01.20070 likes Het zal wel aan mij liggen hoor, maar anderen gewoon de grond in trappen omdat je zelf niks bent is toch wel iets anders dan een mening hebben.
En ook nog klagen over de mening van anderen op hun mening? Anderen aan doen waar je zelf niet tegen kunt? What a man ![]() |
Citeren12.01.20070 likes what a girl............
die mogen er ook zijn he. Wie zijn woorden op het internet gooit zal ermee moeten leven dat er altijd mensen zijn die daar op reageren. Heeft niets te maken met de grond inboren. Hoe kan iemand je nou de grond inboren als die persoon je helemaal niet kent. het is wat je erzelf van aantrekt. trek er niks van aan en er is niks aan de hand. zet je verhaal niet op een forum en je krijgt geen commentaar. doe je dit wel dan zul je er tegen moeten kunnen. greeeettzzzzzzzzzz just me and my teen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.01.20070 likes Mooi gezegd Deep, en zo is het ook helemaal, als je je persoonlijke dingetjes of gevoelens op het forum/internet zet dan kan het zijn dat iemand daar een andere mening over heeft, ik ben er ook heel erg voorzichtig mee geworden, niet iedereen is van mijn leven of problemen gediend, en daar moet je rekening mee houden...
Jaco XXX |
Citeren12.01.20070 likes ik weet niet of waters het over mijn persoontje heeft,als hij het heeft over iemand die zelf niks is.
Ik hoop het niet,want van mij zal je hier niets van mijn prive leven aantreffen.Daarom kan waters ook niet weten of ik iets ben of niet........Net zomin zal je hier een reactie van een van mijn kinderen aantreffen,over iets wat ik hier plaats. ![]() ![]() |
Citeren12.01.20070 likes snap het ff niet meer wat is er nou mis met wat over jezelf vertellen ???
jullie mogen best wat van me weten en dingen die in niet wil vertellen zeg ik toch niet. dus snap het probleem niet zo . je hoeft het toch niet te lezen. |
Citeren12.01.20070 likes lieve mramm..(kus...knuff... ![]() Als iemand iets hier in het forum plaatst,is het de bedoeling van die persoon dat dat geplaatste item gelezen wordt. Dan moet die persoon ook alle reacties die tenopzichte van dat item worden geplaatst accepteren. En die reacties kunnen wel eens anders zijn,dan dat die persoon zelf verwacht te krijgen.. Dus jouw stelling "je hoeft het toch niet te lezen"vind ik niet opgaan.......die persoon WIL dat het gelezen wordt..... |
Citeren12.01.20070 likes Jaja Flair is ook weer wakker...
Waters, wanneer is voor jou iemand 'niks'....?? Iedereen is wel 'iets' vind ik. En zeker iemand die een eigen mening heeft en hem ook durf te uiten. ![]() En om nog even over Zuurtje te hebben ...hij is heel veel ![]() |