Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

VERBODEN VOOR ZUURKOOLmetWORST.

1

Advertise here!!

Citeren10.01.20070 likes
Ik als (volgens iemand hier op de chat) man zonder hart,(zie topic ,(gemis pijn en veel verdriet.)heb het volgend voorstel............Als iemand een topic opent,en die iemand wil geen eerlijk antwoord of eerlijke mening.Maar alleen maar een meeloop mening........
Wil die persoon dan,bij zijn onderwerp plaatsen,dat dat onderwerp niet toegankelijk is voor ZUURKOOLmetWORST.

Gewoon afkorten als N.V.Z.(niet voor zuur)..dan zal ik mijn mening in dat topic niet geven
Anders (sorry) blijf ik mijn mening geven.en dat kan voor of tegen zijn..dan moet je het maar niet op het forum gooien..

kan ik gelijk zien of er nog meer zijn die denken dat ik geen hart heb.....
Citeren10.01.20070 likes
gewoon doorgaan zuur ,

tis gewoon een feit dat wie de bal kaatst , die ook terug kan verwachten he
en als ze daar dan niet tegen kunnen , pech voor hen

elvis
Citeren10.01.20070 likes
Citeren10.01.20070 likes
hahaha zuurkool niks van aantrekken en gewoon mening geven.
Ieder mag hier schijnbaar opzetten wat ie wil en moet er dan ook maar rekening mee houden dat er reactie op komt.
Maar sommige willen alleen aardige en lieve reactie hebben en kunnen niet tegen kritiek.
Nou dan moeten ze ook niet zomaar iets op internet gooien en anders hebben ze pech en zullen ze wat tegengas moeten kunnen verdragen.

jippie de vrijheid van meningsuiting

greetzzzzzzz
Citeren10.01.20070 likes
dacht dat het zuurkool met worst was heb nog nooit van zuurkool met ballen gehoord

Advertise here!!

Citeren10.01.20070 likes
HA HA Zuur, nou ik ben het met Elvis eens

VOORAL DOORGAAN.

Ik vind het wel leuk dat er hier een paar mensen zijn die voor hun mening uitkomen

En het is wel eens goed dat die lui op hun nummer worden gezet. Het merendeel vraagt er om. En wat is een forum nou met alleen mensen die, zielig doen mee lopen,..... daar moet je toch van kotsen

gr. Hawk
Citeren10.01.20070 likes
teiltje hawk ?? wil niet dat je het forum bevuilt word zo een zootje dan
Citeren10.01.20070 likes
niet bevuilt,......hahahahahaha van jouw heb ik geen teiltjuh nodig, of voel je , je aangesproken
Citeren10.01.20070 likes
nee hoezo??? ben toch geen teiltje ben een koei
Citeren10.01.20070 likes
maar zo ff tussen neus en lippen door . sta hier op klets er nou niet om bekend dat ik me mening onder stoelen en banken schuif. dus nog maals nee voel me niet aan gesproken

1

Adverteer hier