Forums  ›  Gerechten  ›  Speciale Recepten

Uniek recept #2 !!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren11.01.20060 likes
Frikandel Speciaal (in Belgie Currieworst Speciaal).

Aangezien mijn unieke recept (broodje worst) nogal wat positieve reakties heeft losgemaakt (behalve bij mijn vriendin, die wil dus wat anders op tafel ) hierbij een nieuw en zeer exclusief recept:

Men neme een frikandel en snij die over de gehele lengte open tot halverwege de frikandel zodat er een soort V-naad ontstaat. Frituur de frikandel in vet op 180 graden totdat de frikandel boven komt drijven. Stop nu de V-naad vol met een fijngesneden uitje en voeg mayo en currriesaus toe over de gehele lengte van de V-naad. Voila en klaar is uw topgerecht! Wederom bon apetit!

En nu maar wachten op die topbaan als top-kok.... Ik ben vanmiddag al benaderd door de eigenaar van "Patatje van Adje" uit Breda en ben momenteel aan het nadenken over zijn aanbod. Inmiddels heb ik begrepen dat ook Snackbar Corrie uit Oosterhout met me wil praten!

Groeten uit DE cullinaire provincie van ons land (waar het leven goed is),

Uw Chefkok Hunterleo
Citeren12.01.20060 likes
Sorry hunter, maar een belgisch specialleke is niet met curry.
Wel met tomaten of curryketchup!!!

gastro-nomische groeten

Gastroke.
Citeren13.01.20060 likes
Heyy gastro,

Voor ons ollanders is curryketchup gelijk aan currysaus... maar uiteindelijk gaat het om de "curry" smaak he?... Die combinatie met tomaten ben ik nog ni tegengekomen, maar lijkt me wel lekker!

Groetjes van de hunterleo top-chef

Adverteer hier