Kan iemand mij wat uitleg geven over deze site.
Groetjes glimlach
Advertise here!! |
Citeren03.12.20170 likes Kan iemand mij wat uitleg geven over deze site. Groetjes glimlach |
Citeren03.12.20170 likes
Kan iemand mij wat uitleg geven over deze site. Groetjes glimlach Hallo Glimlach, Welkom op Kletsen.com. Kletsen.com is een is een site waar mensen komen om te chatten en nieuwe mensen te ontmoeten. Om gebruik te maken van de chat dien je echter wel flash actief te hebben in je browser. Tevens kun je mensen bevrienden en berichten uitwisselen. Om het extra gezellig te maken organiseren we ook iedere dinsdag avond een quiz, of ander spel in een van de chatrooms. Dit alles kan geheel gratis. Behalve dat mensen elkaar via de site kunnen leren kennen, organiseren we ook van tijd tot tijd "Klets uitjes". Dit zijn gezellige middagen/avonden/nachten uit ergens in, over het algemeen, Nederland. Beste tijd om te komen chatten is tussen 16.00 en middernacht, dan is er namelijk altijd een moderator aanwezig. Ik hoop dat het hiermee iets duidelijker wordt, maar mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag! Groeten en we Kletsen.com,
Denre |
Citeren03.12.20170 likes Dank je wel voor de uitleg. Ik ga her verder uitzoeken. |