|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nog twee nachtjes slagen en dan krijg ik de uitslag van mijn eindexamen. Wat denken jullie; ben ik gezakt, geslaagd of moet ik herexamen doen?
Gelieve je mening te onderbouwen met argumenten. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Je zakt genadeloos
argumentatie:
jij als GTST fan hebt natuurlijk niet geleerd omdat je, net als ........, denkt in te kunnen breken in de schoolcomputer. Echter had jij de aflevering dat ....... betrapt wordt niet gezien en loopt heel je plan in het water.
Ik gebruik de ........ omdat ik de naam van dat personage niet weet. |
Anonymous Undefined 65739 berichten FOS is de naam, en hij werd niet betrapt, hij verraadde zichzelf, dus die aflevering heb ik wél gezien. En je hebt geen antwoord gegeven op de vraag die gesteld wordt in deze topic
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik vergat een zin: niet gezien voordat je je schoolexamens ging maken |
Anonymous Undefined 65739 berichten En je hebt geen antwoord gegeven op de vraag die gesteld wordt in deze topic!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben ook niet verplicht om op deze vragen te antwoorden. Ik vind het leuker om zelf rampscenario's te bedenken. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oké. Bedenk er dan nog maar 1.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahahahahahahhaha..  Je bent vast wel geslaagd emergency..
|
Anonymous Undefined 65739 berichten een ding weet ik zeker je bent geslaagd wat bevuilen van forum betreft wat zal jij je vervelen omdat je de chat niet op kan
visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nee hoor visser, ik heb ook nog wel andere dingen te doen. En ik vind mijn posts netter dan die van menig forumbezoeker hier  Dus bevuilen zal ik het niet willen noemen. |
|