Citeren04.12.20090 likes
Is het leuk als we misschien 1 X in de week een thema hebben in de chat(Algemene kamer)
Laat een reactie achter als je het wat vindt !!
Groetjes Miley
Laat een reactie achter als je het wat vindt !!
Groetjes Miley
Advertise here!! |
Citeren04.12.20090 likes Is het leuk als we misschien 1 X in de week een thema hebben in de chat(Algemene kamer)
Laat een reactie achter als je het wat vindt !! Groetjes Miley |
Citeren04.12.20090 likes mij lijkt het wel een goed idee |
Citeren05.12.20090 likes en dan ? |
Citeren06.12.20090 likes Hoihoi,
Een thema avond wil ik wel een leuk idee. Niet in de Algemene kamer maar dan in de Strandtent, aangezien dat de thema kamer is Wat voor thema's had je in gedachten? En wil je onderling over de thema's kletsen of wil je daar een deskundige op dat gebied voor uitnodigen, of .... ? Vertel een beetje meer wat je in gedachten had met de thema avonden. Groeten en we Kletsen.com, Denre |
Citeren07.12.20090 likes Hoihoi,
Nou,voor thema's kun je iedere keer wat anders doen.Je kunt een poll zetten en dan de bezoekers laten kiezen of je kunt onderling afspraken maken.Je kunt als je een thema hebt uitgekozen kijken of je iemand kent die er veel vanaf weet maar we kunnen er ook met elkaar over praten en dan nieuwtjes over het thema uitwisselen. Dat kun je allemaal nog bespreken onderling maar mij leek het wel een leuk idee .. Groetjes Miley |
Advertise here!! |
Citeren10.12.20090 likes Hoihoi,
Ik zit te denken hoe ik daarbij kan helpen maar de dingen die je hier voorstelt kun je ook zelf regelen. Je kunt een onderwerp openen waar je in vermeld op welke avond je graag een thema avond zou willen houden en waar mensen kunnen aangeven over welk onderwerp zij graag zouden willen praten. Indien je mijn hulp ergens bij nodig bent kun je me natuurlijk altijd even een email sturen of aanspreken indien ik op de chat ben. Groeten en we Kletsen.com, Denre |
Citeren11.12.20090 likes gezellig hoor,
gr wild |