|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten buenas tarde serena ja ik probeer ook olijfe te eten maar neeeeee het lukt niet en ja ik weet hoeveel er zijn kom er al jaren maar eet ze zelde en ja denk ik ook leg aan het weer moet er maar weer gauw weer heen gaan  hasta luego groetjes |
serena Undefined 1025 berichten Nou gelukkig maar dat er zoveel meer lekkere dingen zijn dan alleen olijven....
Heb je trouwens al wel eens een olijventapenade (olijvenpaté) geprobeerd? Is zalig en smaakt veel minder sterk als gewoon een olijf. Heerlijk op een stukje stokbrood.
Als je t recept wilt hebben, zeg je t maar
|
serena Undefined 1025 berichten En Frank, al wat uitgeprobeerd?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi serena nee maar klink niet zo lekker vind pate ook niet zo hhahhaahhaha en dan met olijve ik moet dat eerst proeven maar dat is met alles toch je hou wel van koken zo te zien
|
serena Undefined 1025 berichten hahaha oke  Het is anders wel heeeeeeel lekker hoor snake  Ik weet zeker dat als t voor je neus staat dat je niet meer van ophouden weet....  Waar hou jij van dan?
Idd ik hou heeeeeel erg van koken....
|
|
serena Undefined 1025 berichten Heeeeeeeeee luitjes...... we lusten toch wel meer dan alleen hollandse en belgische pot he? 
|
serena Undefined 1025 berichten Neem lekkere tapas mee voor vanaaf voor in t laantje.... en ze zullen zien en proeven hoe lekker t is..... 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hm serena word het tijd dat ik vanavond naar het laantje kom dus  , hoe laat ben je er ?
groetjes shirley |
serena Undefined 1025 berichten Zo rond een uur of tien ennuh...niet teveel eten he want ik heb allemaal lekkere hapjes gemaakt.... en drankjes mhhhhhhhh
|
Anonymous Undefined 65739 berichten is goed serena  ik zie je vanavond wel dan
groetjes shirley |
|