Citeren02.03.20120 likes
Lieve Irma van harte met jullie Huwelijk we wensen jullie een hele mooie dag
Veel liefsss Ron en Peet
Veel liefsss Ron en Peet
Advertise here!! |
Citeren02.03.20120 likes Lieve Irma van harte met jullie Huwelijk we wensen jullie een hele mooie dag
Veel liefsss Ron en Peet |
Citeren02.03.20120 likes Bruid en bruidegom,
een hele fijne dag en veel geluk,liefde en gezondheid gewenst! kuss Babs |
Citeren02.03.20120 likes heey Irma,
Ik wens je een hele fijne dag toe en vooral mooie dag toe geniet ervan!!! en heel veel geluk, liefde en gezondheid gewenst!! Liefss Wilma |
Citeren02.03.20120 likes wij (plofff, katja en ik) wensen bruid en bruidegom, een hele mooie(zonder regen) onvergetelijke dag...
heel veel geluk, veel liefde, een goed gezondheid en kindjes... feest ze... kusss knuffff plofff, katja en ik o_- |
Citeren02.03.20120 likes lieve irma,
van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe. Maar er een onvergetelijke dag van met je man, familie, en vrienden. Dikke kus en knuf ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.03.20120 likes Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en een hele fijne en onvergetelijke dag.
Ga der van genieten. Ik wens jullie heel veel geluk, gezondheid en liefde toe. Liefs en dikke kusss |
Citeren02.03.20120 likes lieve Irma en haar bruidegom
ook ik wil jullie een hele fijne en onvergetelijke dag toewensen dike knuffel missz |
Citeren02.03.20120 likes gefeliciteerd ![]() |
Citeren02.03.20120 likes Lieve Irma en bruidegom,
Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wens jullie veel geluk,liefde en gezondheid toe. knuff Soraya |
Citeren02.03.20120 likes hej meis!
hoop dat je een top dag hebt met je man! ![]() gefeliciteerd! liefs rock en mauce |