Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

TOSS

1

Advertise here!!

Citeren11.07.20080 likes
Hoihoi,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben is de TOSS kamer vervangen door een nieuwe room genaamd clubhuis. Omdat hier niet constant een moderator aanwezig zal zijn, is deze kamer alleen toegankelijk voor geregistreerde leden.

De reden dat de kamer is vervangen is dat we (TOSS en Kletsen.com) gezamelijk besloten hebben dat een samenwerking tussen beiden niet goed uitvalt. De muziek die door TOSSRadio gedraaid wordt past over het algemeen niet zo goed bij de bezoekers van Kletsen.com en daarom hebben wij helaas moeten besluiten om de samenwerking tot een eind te laten komen.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren11.07.20080 likes
wat jammer
Citeren11.07.20080 likes
wel jammer maarjha tis niet anders
Citeren11.07.20080 likes
word er nog naar andere samewerking gezocht mis de muziek wel
Citeren11.07.20080 likes
Hoihoi,

Op dit moment zijn wij in gesprek met andere partijen waarvan wij verwachten dat de muziek beter aansluit bij de wensen van onze leden. Helaas kan ik daar nu nog niet meer over zeggen maar ik hou jullie op de hoogste!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Advertise here!!

Citeren11.07.20080 likes
Verstandig besluit, vond de muziek over het algemeen erg Depri,

Als ik een station mag aanraden www.di.fm
Citeren12.07.20080 likes
over het algemeen sjikke? oudbollige zooi was het sorry denre
waarom geen slam fm ofzo lekker modern
Citeren13.07.20080 likes
de muziek vond ik goed
Citeren16.07.20080 likes
de muziek tussen 12u en 2u vond ik wel leuk... je kon je verzoekje aanvragen en gerard vulde de rest aan met oude en nieuwe muziek...

eigenlijk had gerard voor iedereen wel wat voor jong en oud... zal je missen op kletsen en vooral jouw uurtjes van draaien...
Citeren16.07.20080 likes
mis de muziek ook heel erg en hoop dat snel weer goedkomt groetjes

1

Adverteer hier