|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb T-shirts in huis met de volgende teksten erop:
Sex instructor (first lesson free)
Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden.
Hebben jullie ook T-shirts met teksten erop in huis en zoja wat voor tekst staat er dan op?
groetjes & xxxxsjes
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou, Nice, met werkelijk alle respect, maar zo'n t-shirts heb ik nooit gedragen. Wel natuurlijk met shirts van bands erop (Iron maiden, Cradle of filth) maar toen was ik nog een metal freak, nu voel ik mij heerlijk in het zwart (GOTH) en de laatste tijd draag ik meer en meer kleuren, ze zeggen weleens dat de wijsheid met de jaren komt, nou laat maar komen die wijsheid!!!! ahahahhha (ben 38 nu, maar voel me nog steeds een, zoals ze in mijn familie zeggen, klein piepje)
Jacootje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Jaco,
Misschien moet je dan alvast van die t-shirts met tekst erop in huis halen. Dan heb je ze alvast in huis.  Groetjes,
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaha
goh jaco met die bandshirtje moet ik gelijk aan een vriend van mij denken die draagt die shirts nu hahaa!
en jah er staan op sommige shirts van mij wel woorden, maare geen idee wat eigenlijk....
ik lees het nooit let er niet op wat er op staat... maar jah staat sowieisow altijs wel plaatje bij op....hihihih heb je weinig dus aan mij...
maar 1 weet ik er wel die werden eens uitgedeelt met: just talent erop hahahaa!
kussie kirsten!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten he zwagermans xxxx
ik heb je t-shirt met sex instructor gezien en ik vind ze leuk hoor die shirts, heb er 1 voor mijn dochter gekocht met de tekst 'If you think i'am a *****, you should meet my mother'  en ik heb er zelf 1 waar op borst hoogte met grote letters 'female' staat!
je wil niet weten hoeveel commentaar ik er al op heb gehad, je zult zelf wel snappen waarom hahahahahah
groetjes treaxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Tree,
Zo'n t-shirt die je voor je dochter hebt gekocht hebben wij ook op de markt zien hangen, alleen dan een nederlandse tekst.
Groetjes & xxxxsjes
Zwagermans |
Anonymous Undefined 65739 berichten als je dit kunt lezen dan is mijn wijf van de motor afgevallen!!
Toppie het lekkerste Droppie!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten die ben ik nog niet tegen gekomen
Groetjes,
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb een shirt gekocht met de tekst believe in yourself! |
Timberland Undefined 2690 berichten Ik heb een t-shirt gehad van een amerikaanse vriend van me met de levensgrote tekst:
MEAN PEOPLE SUCK
vonk wel leuwk.
. |
|