Citeren11.06.20100 likes
zal wel aan mij liggen...maar ik heb een hele andere voorstelling bij een kettingrukker

Advertise here!! |
Citeren11.06.20100 likes zal wel aan mij liggen...maar ik heb een hele andere voorstelling bij een kettingrukker ![]() ![]() |
Citeren11.06.20100 likes ![]() |
Citeren12.06.20100 likes heeft het arbeidsburo daar ook vacatures over ? |
Citeren18.06.20100 likes Nieuwe Stelling:
http://www.youtube.com/watch?v=Z9iOdanHhHA Joran van de Sloot verdiet het om te worden bespot door de internationale media, laten ze hem maar net zo gek maken als ze kunnen! ( ![]() |
Citeren18.06.20100 likes niet mee eens
mag hij levenslang krijgen ? ja want dat hoort bij zijn misdaad (mist hij schuldig is maar dat6 lijkt me duidelijk ) Mag hij die straf lekker in peru uitzitten ? Ja want daar is hij gepakt Maar moet hij bespot worden (of iig meer dan elke andere crimineel ) ? nee, waarom zou hij zwaarder moeten worden aangepakt dan andere (misschien nog wel ergere ) moordenaars ? Of welke misdadiger dan ook ? Of is het de woede omdat hij zo vaak ontkomen is ? Btw wie denkt dat de media dat uit een soort sociaal gevoel doen ..keep dreaming het gaat alleen maar om de kijkcijfers en niets meer Misschien moeten we enkele van die media wolven ook ff opsluiten in Peru voor een fijn persoonlijk interview met enkele bewoners |
Advertise here!! |
Citeren27.06.20100 likes nieuwe stelling
Is dit forum in slaap gevallen ? Wordt amper gereageerd ![]() |
Citeren27.06.20100 likes ja en ![]() |
Citeren27.06.20100 likes niets
Vraag is natuurlijk , waarom ? |
Citeren29.06.20100 likes jullie mogen ook een selling plaatsen hoor |
Citeren01.07.20100 likes heb ik volgens mij al gedaan
reakties : 1 Dus voorlopig doe ik geen 2de poging ;) |