Citeren07.06.20100 likes
ik heb een schitterende achtertuin met ruimte genoeg om een BBQ te houden alleen nu ff niet kan niet eens op ogenblik vlees weg krijgen en normaal eten maar morgen weet ik wat het probleem is mvg
Advertise here!! |
Citeren07.06.20100 likes ik heb een schitterende achtertuin met ruimte genoeg om een BBQ te houden alleen nu ff niet kan niet eens op ogenblik vlees weg krijgen en normaal eten maar morgen weet ik wat het probleem is mvg |
Citeren07.06.20100 likes hoop dat het snel duidelijk is wat er scheelt visser sterkte! |
Citeren07.06.20100 likes wij hebben een mooie bbq op houtskool. interessant he. ![]() |
Citeren07.06.20100 likes nieuwe stelling!
![]() |
Citeren09.06.20100 likes Ik vind het persoonlijk onzin dat publieke mensen zich laten zien op zo'n club.
Waarschijnlijk gewoon weer voor de publiciteit,nu gaat ze weer een rechtzaak aan omdat ze niet zomaar mogen afgaan op een verhaal van iemand maar eerst moeten nagaan of het geen zakelijk bezoek is. ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.06.20100 likes Tijd voor een nieuw stelling de vorige liep niet goed.
DEN HAAG PAKT 'KETTINGRUKKERS' AAN De Haagse politie zet met een speciaal team de jacht in op de 'kettingrukkers' die actief zijn in het centrum. Bijna dagelijks wordt iemand in de stad bruut beroofd van een halssieraad. De rovers gaan steeds achter iemand staan, geven dan een duwtje zodat het slachtoffer uit balans raakt en trekken dan plotseling zo hard aan de ketting dat die losschiet. De trend is al sinds januari zichtbaar, maar met het mooie weer komen de kettingrukkers vaker in actie. Het speciale 'Eksterteam' heeft tot nu toe al vijf aanhoudingen verricht. Stelling: Voortaan als ik de straat op ga draag ik alleen nog houtenkralen!!! |
Citeren10.06.20100 likes nee, wel een honkbalknuppel ![]() |
Citeren11.06.20100 likes ben ik blij draag geen sieraden dus valt niets te jatten bij me |
Citeren11.06.20100 likes Dat is ook een optie |
Citeren11.06.20100 likes ![]() Wat doe je voor je werk? Ik ben kettingrukker |