Citeren01.04.20070 likes
Vertel hier de slechtste 1 April grap die je ooit meegemaakt/gehoord hebt !

Gr.
Heli !!!

Gr.

Heli !!!
Advertise here!! |
Citeren01.04.20070 likes Vertel hier de slechtste 1 April grap die je ooit meegemaakt/gehoord hebt ! ![]() ![]() Gr. ![]() Heli !!! |
Citeren01.04.20070 likes Ik zat op de middelbareschool...we hadden daar voor technisch tekenen een hele rare snuiter als leraar.
Hij was super ijdel en had een toupet.. Echt zo'n kakker... Nu kreeg ik altijd veel bij hem gedaan omdat hij mij wel zag zitten...hij hing altijd helemaal over mijn tafeltje heen... Op een dag in April kwamen we de klas in... Hij deed een beetje zenuachtig en zei ons rustig te gaan zitten Kijk ik naar het bord ...hangt er aan de haak van het bord een opgeblazen condoom... Het was zulke SLAPPE humor dat we helemaal blauw lagen van het lachen...Hij wuifde nog in de wind ook... En die leraar: Jullie hoeven echt niet zo te lachen hoor, ik kan er ook niks aandoen dat dat er hangt! Hahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaa Uiteindelijk heeft ie een congierge gebelt dat hij dat ding eraf moest halen Die congiere kon ook amper zijn lach in houden.. 5 tellen later was de les voorbij! Zo kun je ook een technisch tekenles vullen.. (eigenlijk kan ie ook zo bij de beste 1 April-grap) Kiss van Saff |
Citeren02.04.20070 likes Een paar jaar geleden:
Belt iemand mij op:"Hallo, met de kamelenfokkerij, wanneer komt U meneer, de 100 kamelen ophalen die U besteld hebt?" Ik dacht WTF??? Bleek het mijn broer Ad te zijn hahahahhahaa Wacht maar Ad, ik ben nog steeds bezig met een manier om je terug te pakken, 1 April of niet "I'm gonna get medieval on your ***" ![]() |
Citeren02.04.20070 likes mijn haan belde me gisteren op het werk op dat er een man aan de deur was geweest die serieus interesse had in ons huis wat al meer dan een jaar te koop staat ( woon inmiddels al bijna een jaar in een nieuw huis ), ik vond het een vreemd verhaal, maar hij vertelde dat die man aan het wandelen was en zo ons huis te koop zag staan, pfffffffff
ik was zo blij, zegt ie 1 april, de sukkel ![]() kussssssssssss kip |
Citeren02.04.20070 likes pffff kan me voorstellen kip, was ook zo blij toen dat ons vorige huis werd verkocht !!
komt toch enorm veel bij kijken als je huis zolang stil staat kus wonder |
Advertise here!! |
Citeren02.04.20070 likes tja...er is de laatste tijd weinig vraag naar kippenhokken... ![]() |
Citeren02.04.20070 likes hahahahaha ZUUR ![]() ![]() |