|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goedemorgen shirley
ik wens je een fijne dag toe
en wil dat je weet dat ik alles snap van gisteravond.
het gevoel is niet goed maar begrijp de reden
dikke knuff hanna |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankje hanna  jij ook een fijne dag toegewenst vandaag |
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen shirley, lekker geslapen?? Ik wel lag er heel vroeg in, en heb aan 1 stuk doorgeslapen, heerlijk.............  maar ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kus en knuff 
|
goeiemorgen shirley goed geslapen .....  en goeiemorgen alle kletsers
wens jullie allemaal een fijne dag  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen lieve shirley, fijn weekend gehad? Ik wens je een goede en fijne werkweek toe, dikke kus en knuf
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve shirley, een hele goeiemorgen, en ik hoop dat je lekker hebt geslapen........... 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen lieve shirley, lekker geslapen? Ik wens je een fijne dag toe, en alvast een fijn weekend, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goedemiddag bonneke, heerlijk geslape hier  , jij ook , fijn weekend komt vast goed , vier kelly dr verjaardag morgen dus...
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve shirley, ja ik heb ook heerlijk geslapen en ga nu ook slapen. welterusten.
Heb je een leuke verjaardag gehad met Kelly? Gefeliciteerd met haar verjaardag, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen shirley, alles goed? 
|
|