Citeren24.08.20100 likes
Goeie morgen shirley. 

Advertise here!! |
Citeren24.08.20100 likes Goeie morgen shirley. ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20100 likes auto, waarom achtervolg je me................vind het gewoon eng worden........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.08.20100 likes goedemiddag bonneke , lekker geslapen dankje ![]() ![]() goedemiddag freak ![]() |
Citeren24.08.20100 likes goeiemiddag lieve shir, ja ik heb ook heerlijk geslapen, te goed geslapen kwam mijn bed maar moeilijk uit, maar ja heftig feestweek achter de rug........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.08.20100 likes goeiemorgen lieve shirley,
ik wens je een fijne werkweek toe, en heb je lekker geslapen??? dikke kus en knuffel ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.08.20100 likes goedemiddag bonneke , goed geslpaen maar weinig helaas ![]() |
Citeren30.08.20100 likes lieve shirley,
dank je wel, ik ben vandaag vrij, en mijn kinderen hebben vandaag de eerste schooldag, even wennen weer, het is zo stil in huis zo..............na ruim 8 weken constant iemand om je heen te hebben, maar ik ga zo even de stad in. Jij ook een fijne dag, dikke kus en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.08.20100 likes lieve bonneke ik hoop dat je een leuke dag heb gehad ![]() ![]() we kletsen.com weer |
Citeren31.08.20100 likes ![]() ![]() miss ff de bril erbie op? ![]() |
Citeren31.08.20100 likes thanks lieve babs, ik hoefde mijn brilletje niet op.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() shirley, goeiemorgen en ik hoop dat je dag vandaag leuker zal zijn dan gisteren. Ik heb niets bijzonders gekocht in de stad, moest alleen nog 2 rekenmachine`s voor mijn twins kopen, en nog 2 geodriehoeken. Verder heb ik een bloemetje voor mezelf gekocht, en meer eigenlijk niet. Dikke kus en knuff en werk ze vandaag ![]() ![]() ![]() |