Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Shirley, goedemorgen

Advertise here!!

Citeren24.08.20100 likes
Goeie morgen shirley.
Citeren24.08.20100 likes
auto, waarom achtervolg je me................vind het gewoon eng worden........
Citeren24.08.20100 likes
goedemiddag bonneke , lekker geslapen dankje jij ook ?

goedemiddag freak
Citeren24.08.20100 likes
goeiemiddag lieve shir, ja ik heb ook heerlijk geslapen, te goed geslapen kwam mijn bed maar moeilijk uit, maar ja heftig feestweek achter de rug........... dus ik moet weer helemaal bijtanken. Maar fijn dat jij ook goed hebt geslapen, fijne dag nog, dikke kus en knuf
Citeren30.08.20100 likes
goeiemorgen lieve shirley,

ik wens je een fijne werkweek toe, en heb je lekker geslapen??? dikke kus en knuffel

Advertise here!!

Citeren30.08.20100 likes
goedemiddag bonneke , goed geslpaen maar weinig helaas , jij ook een fijne dag toegewenst vandaag kuss
Citeren30.08.20100 likes
lieve shirley,

dank je wel, ik ben vandaag vrij, en mijn kinderen hebben vandaag de eerste schooldag, even wennen weer, het is zo stil in huis zo..............na ruim 8 weken constant iemand om je heen te hebben, maar ik ga zo even de stad in. Jij ook een fijne dag, dikke kus en knufff
Citeren31.08.20100 likes
lieve bonneke ik hoop dat je een leuke dag heb gehad , beter als mij iig was voor mij een *** dag maar ja tijd zal t leren kuss, nog iets leuks in de stad gekocht ?

we kletsen.com weer
Citeren31.08.20100 likes
Voor Shir
miss ff de bril erbie op?
Citeren31.08.20100 likes
thanks lieve babs, ik hoefde mijn brilletje niet op.......... maar jij ook een hele fijne dinsdag, dikke kus en knuff

shirley, goeiemorgen en ik hoop dat je dag vandaag leuker zal zijn dan gisteren. Ik heb niets bijzonders gekocht in de stad, moest alleen nog 2 rekenmachine`s voor mijn twins kopen, en nog 2 geodriehoeken. Verder heb ik een bloemetje voor mezelf gekocht, en meer eigenlijk niet. Dikke kus en knuff en werk ze vandaag

Adverteer hier