Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Server van kletsen com HELP

Advertise here!!

Citeren01.07.20090 likes
ik heb een probleem . ik word steeds uit de chat gegooid omdat ik geen verbinding heb met de server. heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoopr het graag want ik word gek... :-)

Groetjes boeja
Citeren01.07.20090 likes
heb je draadloze verbinding ?

kijk eens naar je verbindingen of je wel met je eigen modem bent verbonden en niet met die van de buurman bv.

probeer eens cookies te verwijderen , neem ook de offline bestanden mee .

ga eens als gast naar binnen en kijk dan boven in beeld of je mss het advies van ons krijgt om bv activex te installeren.

of neem even concact met je provider op

ik hoop dat je met een van deze stappen geholpen bent

mvg shirley

we kletsen.com
Citeren01.07.20090 likes
hoi

wat ook kan helpen is adobe flashplayer te installeren die kan je gratis krijgen gewoon even google...

je cookies, tijdelijke internet files en geschiedenis wissen kan ook een klein deel verhelpen...

hoop dat de tips van shir en mij jou verder helpen en dat je eens binnen kan blijven....

we kletsen.com
o_-
Citeren01.07.20090 likes
ps wat ook kan zijn zet kletsen.com in je lijst van vertrouwde sites of zoiets kom er niet op hoe het juist heet maar daar kan je sites invoegen die ze niet moeten blockkeren.... hopelijk helpt dit ook ... had dit in begin ook aan de hand dat je virusscanner gewoon de toegang blockkeerd en dan krijg je deze problemen soms ook...
o_-
Citeren01.07.20090 likes
extra,internetopties,beveiliging,vertrouwde websites

type in http:// www. kletsen .com/ (zonder spaties)

uitleg op butter haar reactie

groetjes shirley

we kletsen.com

Advertise here!!

Citeren02.07.20090 likes
dank je wel shirley want ik kwam er niet meer op wist wel dat het ergens moest staan .... dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssss
o_-
Citeren03.07.20090 likes
hihihihihi niet gek worden hoor boeja alles komt goed!!

zoennn & knufff

wolfje

Adverteer hier