|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heey mensen, ik zou maar gewoon recht voor zijn raap zijn...
Ik ben opzoek naar een leuk, gezellig spontaan meisje van mijn leeftijd. Het liefst uit omgeving Apeldoorn,Arnhem of Spijk.
(Spijk ligt naast Elten, net voor de Duitse grens).
Zelf heb ik een lengte van 1.69cm. Dat betekend dat ik dus niet op zoek ben naar iemand van 1.40cm of 1.90cm ;)
Graag reactie via mail :$
Groetjes Scratch87 |
Anonymous Undefined 65739 berichten het is recht voor zijn raap en nu nog reactie op deze manier zal wel niet gaan maar als je geduldig bent misschien je zal eerst lid moeten worden van de supportersclub opgeven bij Nils of Laura |
Anonymous Undefined 65739 berichten Waarom zou ik dan eerst 'lid' moeten worden? |
Anonymous Undefined 65739 berichten moet je ergens voor aanmelden hier |
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser in elk geval bedankt voor je reactie.
Groeten Scratch87. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je zal eerst door de dame's worden gekeurd en hun vragen moeten beantwoorden zo'n ondervraging kan halve dag duren |
Anonymous Undefined 65739 berichten Haha fantastisch Visser, ik ben nog nooit gekeurd online :P
Om communicatie-foutjes te voorkomen Visser. Ik zou dus eerst lid van de 'supportersclub' moeten worden, voordat ik dít eigelijk op het forum mocht plaatsen? |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat zien we dus door de vingers om dat je onwetend bent maar lijkt me beste dat je nu gaat aanmelden bij een van de dames de zittende modjes of Laura en Wilma neemt ook nieuwe leden aan |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 leuk voor je dat jeop zoek bent naar een meisje van jouw leeftijd maar , HOE OUD BEN JE DAN ???????????????????
JE KAN WEL 50 ZIJN
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser, bedankt voor je positieve reactie! Komt voor de bakker.
Joy, ik weet niet of je m'n profiel hebt bekeken, maar ik ben 22 jaar oud.
Mochten er mensen zijn die meer willen weten.... Mail s.v.p.
Groeten Scratch87. |
|