Citeren08.05.20060 likes

:sad

waarom..................................
Rakkertje,xxx hou van je,kleine meid,khoop dat je het ooit van me weet.
Advertise here!! |
Citeren08.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :sad ![]() ![]() waarom.................................. Rakkertje,xxx hou van je,kleine meid,khoop dat je het ooit van me weet. |
Citeren08.05.20060 likes Ze wèèt het,want ze voelt het.................................... |
Citeren09.05.20060 likes rakker :aai: kusssssssss
mram |
Citeren09.05.20060 likes tja lieve rakker helaas is het nou eenmaal zo wees blij dat je sarah nog eens in de veertien dagen ziet en alsjeblieft rakker verpest dit niet eens weekend in de veertien dagen is al veels te kort voordat je het weet is ook dit verpest ik wens je alle geluk en liefde met sarah maar daar moet je zelf ook aan werken rakker ik wil niet rot over komen maar spreek wel uit ervaring niets in het leven komt naar je toe gelopen ook je kind niet jammer genoeg heb ik daar ervaring mee rakker je bent ze kwijt voor dat je er erg in heb geloof me maar
kuss shirley |
Citeren09.05.20060 likes Rakkertje, ik weet hoe je je voelt.Ik voel ook die leegte na een weekeinde.Maar vergeet niet ons prutske houd heel veel van je.Z e is altijd zo blij als je haar gaat halen.Maar inderdaad we kunnen niks veranderen aan deze situatie, het enige dat we kunnen doen is haar veel liefde en genegenheid geven en dat voelt ze hoor.Dikke kuss en knuffel van je zusje baby44 |
Advertise here!! |
Citeren09.05.20060 likes kweet dat jullie er voor me zijn zusje,en vind het geweldig zo een goeie zus en broer en ouders te hebben maar doet gewoon pijn en ik vrees dat het iets is dat ik enkel zelf kan doorstaan,hoe moeilijk ook.
Toch,bedankt voor al jouw goeie zorgen voor mij en sarah. xxxxxxxxxxxxxxx |
Citeren10.05.20060 likes hoe hard het ook is rakker , en hard is het ,ik kan het weten .
vergeet nooit dat er een tijd komt dat je er mee leert leven , je hebt gewoon geen andere keus ;ook ik heb meerdere keren met de tranen in de ogen terug naar huis gereden , nadat ik de kinderen had afgezet .je bent niet de enige . doe gewoon goed je best voor sarah , later zul je daar dan ook de vruchten van plukken , je hebt een zus die er voor je is wanneer het nodig is , en ongetwijfeld nog veel mensen die het goed met je voor hebben . Het is gewoon een pijnlijk gevolg van een pijnlijke situatie , en dan is het enige wat je kunt doen , er het beste van maken , ga er zelf niet aan onderdoor , sarah heeft je nodig en zal je in de toekomst nog veel nodig hebben . Het ga je goed rakker , Elvis |
Citeren11.05.20060 likes ![]() xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx luca |
Citeren12.05.20060 likes Heey lieve Rakker
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, onze prutskes zijn even oud. Daarom geniet ervan als ze bij je is, want de tijd gaat zo snel. Dikke kusssss en knuffel van kip |
Citeren12.05.20060 likes thx , kip,doet me goed te weten dat er mensen zijn die me begrypen en steunen,
dikke kus en knuffel terug hoor, Rakkertje,xxxxxxxxxx |