|
|
|
VonLeeroy Undefined 2 berichten Hallo mensen uit Rosmalen. Ik zal me even voorstellen ik ben Perfo uit Oss. Een aantal maanden geleden heb ik Lobke leren kennen in de Ontmoeting in Oss, daarvoor zag ik haar vaak in de Caroussel te Uden. Lobke woont in Rosmalen, schat haar een jaar of 26 en is werkzaam in de kinderopvang (kinderdagverblijven) Ik ben haar kwijt....wie helpt me haar te vinden?
Groeten,
Perfo |
Anonymous Undefined 65739 berichten Tja helaas, werk zelf ook in de kinderopvang, maar na een speurtocht in mijn kringen heb ik geen Lobke kunnen vinden.
wens je veel succes met je verdere zoektocht...
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten Tja helaas, werk zelf ook in de kinderopvang, maar na een speurtocht in mijn kringen heb ik geen Lobke kunnen vinden.
cats |
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten zou zeggen plaats een advertentie in de bladen
greotjes marie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heel goed idee marie... catsie |
VonLeeroy Undefined 2 berichten Jaaaaa of niet dan? Had echter wel veeeel meer reacties verwacht maar ik zal wel te ongeduldig zijn....... In ieder geval iedereen alvast bedankt...via, via is d'r vast wel iemand die haar kent.... (waarom gaan roddels sneller? hihihi) Groetjes,
Perfo |
|