Citeren10.10.20050 likes
heb jij je busrijbewijs dan???
Advertise here!! |
Citeren10.10.20050 likes heb jij je busrijbewijs dan??? |
Citeren10.10.20050 likes Rinse trek je niets aan van pacco. Hij moet gewoon een goede bus leveren. Wij staan geheel in ons recht.
groetjes cats. graag timberland. Onze manager zal je nog benaderen. |
Citeren12.11.20050 likes Hey Rinse en Pacco, wordt het niet tijd dat we weer eens bij elkaar komen?
Mis jullie ontzettend en mijn stem klinkt nog steeds als een kraai. heb tot januarie 2006 alles moeten afzeggen. Ik hoop dat we ons snel weer ontmoeten dikke kus cats |
Citeren13.11.20050 likes Hey, hier jullie grootste fan weer!!!!!!! Ik kan maar geen genoeg van jullie krijgen FRIENDS EVERLASTING RULEZZZZ!!!!!!!
Maar waar blijft nou de merchandise????? ik wil alles van jullie hebben!!!!! P.S. Luxemburg was extreem kicke!!!!!! ik stond me daar een partij uit mijn dakkapelletje te gaan, man oh man zeg, en 3 toegiften....joehoeee, en een leuke zaal vond ik, was voor mij de eerste keer dat ik in Luxemburg was, was wel ff een eindje kachelen, maar dat heb ik wel voor jullie over!!!! Your most devoted fan, Jaco |
Citeren14.11.20050 likes nou cats, dat klinkt als muziek in de oren...dat bij elkaar komen!
MAAR DAN MOETEN JULLIE EERST DE BUS BETALEN! ik ben nu dus platzak dankzij jullie artistieke geklungel! kusssssssssssssssss pacco |
Advertise here!! |
Citeren03.01.20060 likes hebben inmiddels een nieuw touringcar bedrijf gevonden, en vanaf januari 2006 gaan we weer op tournee.
lang uit de running geweest, maar we komen back. groet cats |
Citeren04.01.20060 likes mag ik weer mee in de bus ??
kussss shirley |