Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Rinse en Cats op tournee.

Advertise here!!

Citeren28.09.20050 likes
Tja pacco, ik moet rinse helemaal gelijk geven.
Neem maar gauw contact op met de manager van een van ons.
enne dat jij ons een bus meegeeft met een lek in de thank, dat is niet ons probleem, maar dat van jou.
dus volgende keer een bus zonder mankementen, anders zijn wij
genoodzaakt om naar een ander verhuurbedrijf te gaan.
nu weet ik ook waarom er zoveel stickers in die bus hingen met verboden te roken. Gelukkig hebben we ons eraan gehouden, anders hadden wij het journaal gehaald. alweer twee sterren minder.
dus ik denk dat de managers een schade claim op jou verhalen
cats
Citeren03.10.20050 likes
het was super in luxembourg.
rinse bedankt dat je met me mee gegaan bent, het was een grote steun voor mij. en hoe vond je hoe ik het gedaan heb??
groetjes cats
Citeren03.10.20050 likes
Lukzumburg viel kwa afstand gelukkig mee, ik heb achter aan jullie gereden met mijn sleurhutje.
Ik vond Rinse nogals zenuwachtig met het optreden en jij Cats, mijn complimenten voor je stem, ongelovelijk ik hoorde glazen verderop in het restaurant knallen!

gr. Tim
Citeren04.10.20050 likes
Cats meid... dat je een geweldige stem had, dat wist ik.... maar dat je ook zo goed kon dansen heb ik nooit geweten... mijn complimenten!!

Groetjes,
Rinse
Citeren04.10.20050 likes
rinse
het was gezellig naast je
en cats een groot applause voor je allebei een kusss
groetjes shirley

Advertise here!!

Citeren04.10.20050 likes
thanx Tim en Shirley.
in november heb ik nog twee optredens in parijs. Dus als jullie het leuk vinden, kom gerust weer mee.
cats
Citeren07.10.20050 likes
zitten jullie in het voorprogramma van Plastic Bertrand?
Citeren07.10.20050 likes
voorlopig heb ik nog steeds geen geld ontvangen!!!

rinse, ik zet echt het incassoburo "mohammed b" op je vordering als ik niet snel geld zie!

trouwens, die manager van jullie, die heb ik gebeld en weet je wat hij zei...dat na het optreden in parijs zijn zakken gevuld zijn en dat ik niet vreemd moet opkijken als zijn mobiel dan "opeens" niet meer werkt!!!
Citeren07.10.20050 likes
natuurlijk ga ik weer mee cats feesten en uitjes ga ik altijd mee als het dan maar niet op mn verjaardag is
groetjes shirley
Citeren07.10.20050 likes
rinse, zal ik weer jullie chauffeur zijn in parijs?

Adverteer hier