Citeren28.07.20070 likes
Wie kan onze Rick helpen met leuke en lieve schoonouders te vinden?
Voor verder inlichtingen meld je dan bij onze Rick

Voor verder inlichtingen meld je dan bij onze Rick

Advertise here!! |
Citeren28.07.20070 likes Wie kan onze Rick helpen met leuke en lieve schoonouders te vinden? ![]() Voor verder inlichtingen meld je dan bij onze Rick ![]() |
Citeren28.07.20070 likes liefe schoonmoeders en schoonvader zal me even voorstellen
Naam: Rick Lengte: 1,89 Kleur ogen: Bruin Werk: verzoringshuis Rook je?: ja Hobby's: zeilen wandelen msnen terasjepakken relatie?: nee ben zoekende naar liefe schoonouders Piercing: ja 1in mijn wenkbrauw Tattoos: nee favoriete vakantieplaats: frankrijk, schotland leukste persoon die je dit jaar hier hebt ontmoet: me zelf, wie zou je graag willen ontmoeten van kletsen?: iedereen die mij leif heeft wie bewonder je?: liefe schoonouders meest sexy persoon: mezelf favoriete slaapkledij: mn boxert Favoriete film: horror Favoriete stad: Rotterdam Favoriete geur: mn zweet Favoriete weekblad: veronica tv gids Favoriete TV-serie: gtst house csi Favoriete troetelnaam: schat lekker ding trolletje favoriete kleur: blauw favoriete eten: panenkoeken grieks favoriete drank: bacotje wat vind je leuk aan jezelf?: mn voet hoe laat ga je naar bed?: heel laat wat eet je absoluut niet: iets wat vies uit ziet of vreemde dingen heb je huisdieren?: ja 2 honden lachen of dromen?: lachen in mijn dromen serieus of humoristisch? sireus humor op zn tijd simpel of ingewikkeld: simpel begraven of crematie?: crematie Sex of alcohol: allebei natuurlijk gaan goed samen uitslapen of vroeg op: uitslapen. vroeg opstaan spreker of zwijger?: zwijger wat voor personen val je?: meiden die lief en eerlijk zijn kuss of knuffel: eerst knuffelen en kussen en misschien meer :P kroeg of disco: kroeg maar zit liefer op een terasje geloof je in leven na de dood?: nee hoeveel kinderen zou je willen ?: 2 kinders waar ben je bang voor? dat ik eenzaam zal sterven ![]() ![]() Rick |
Citeren28.07.20070 likes bied mij aan als lieve schoonmoeder rick kryg je er gelijk een hele lieve schoonvader bij ![]() dikke kussss peetje |
Citeren28.07.20070 likes eerste foto lukte niet helaas ![]() dikke kussss peetje |
Advertise here!! |
Citeren28.07.20070 likes leuke foto's en proficiat met de nieuwe schoonouders Rick ![]() |
Citeren28.07.20070 likes nou de perfecte schoonouders geloof ik wel in maar of rick de perfecte schoonzoon is ??????????? zal die echt moeten bewijzen
groeten visser |
Citeren28.07.20070 likes ik zie veel goeds in Rick, volgens mij wordt hij bij peetje en boer "in goede handen opgevangen"! ![]() |
Citeren28.07.20070 likes ja maar kan het mis hebben maar daar vind die toch niet wat die zoekt hij zoekt als ik goed heb een dame |
Citeren28.07.20070 likes idd zo had ik het niet bekeken |