|
|
|
Respect is iemand in zijn waarden laten. Respect is iemand daar niet voor gaan haten. Respect is opstaan voor anderen mensen. Respect is ook blij zijn voor hun wensen. Respect is een ander ook wat gunnen. Respect is blij zijn met wat ze kunnen. Respect is iemand respecteren zoals hij is en dat is wat ik af en toe nog wel eens mis. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Frank je hebt hier wel neergezet wat de betekenis is van respect hebben en ik heb respect voor jou en als we dat nu eens allemaal hadden respect voor een ander zal het er wat fleuriger uit zien
gr Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Frank heel mooi geschreven en psies zoals het is inderdaad Ik moet zeggen dat ik altijd heel veel respect voor andere mensen heb en ik hoop ook dat mensen dat voor mij hebben alleen is dat helaas niet altijd zo en daar heb ik veel moeite mee,kussss en knuff
Fijn weekend trouwens bij deze. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou Bonneke toch, iedereen hier respecteert je hier toch zo als je bent, naar ik mag aannemen?  With respect,
Henry |
Anonymous Undefined 65739 berichten Zou het niet weten,henry,maar ik respecteer jou wel in ieder geval ,knuff Bonn
Een fijn weekend alvast en morgen een goede reis en vlucht terug naar Nederland. |
Anonymous Undefined 65739 berichten kijk in deze taal begrijp ik wat er over respect word geschreven en wat er bedoeld word kan ik er ook nog eens op antwoorden |
|