Citeren31.08.20070 likes
van harte met je verjaardag reese en laat je verwennen dat je 4 jaar bent geworden wonder en heliber van harte met jullie dochter en fijne dag gewenst
Visser
Visser
Advertise here!! |
Citeren31.08.20070 likes van harte met je verjaardag reese en laat je verwennen dat je 4 jaar bent geworden wonder en heliber van harte met jullie dochter en fijne dag gewenst
Visser |
Citeren31.08.20070 likes ![]() reese van harte met je verjaardag en dat het maar een leuke dag mag worden kusjes mrammetje |
Citeren31.08.20070 likes hey reese van harte met je verjaardag en paps en mams ook van harte met jullie dochter we wensen jullie samen een hele leuke dag en reese hopelijk met heeeeeeeeel veel cadeautjes
![]() veel liefs ron en peetje |
Citeren31.08.20070 likes ![]() ![]() Groetjes Nice en Tess xXx |
Citeren31.08.20070 likes gefeliciteerd reese en wonder en heli natuurlijk ook |
Advertise here!! |
Citeren31.08.20070 likes Gefeliciteerd Reese.. ![]() Paps heli & mams wonder ook gefeliciteerd met jullie kleine meid.. ![]() Nog een fijne dag vandaag xxx |
Citeren31.08.20070 likes ![]() ![]() heeeeee reese meissie !!! een heele mooie dag wens ik je toe met veel gedans en plezier !! dikke knuffels en kussies louisa |
Citeren31.08.20070 likes reese hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens jou een hele fijne dag ![]() |
Citeren31.08.20070 likes heej reese ![]() Van harte gefliciteerd met je verjaardag ik wens je een hele leuke dag toe en dat je maar goed verwend mag worden paps heli en mams wonder ook gefeliciteerd met jullie dochter ![]() Kusss en knufffff wilma |
Citeren31.08.20070 likes hoi reese lieve meid van harte gefeliciteerd en iwe wensen je veel en mooie cadootjes toe ![]() shirley & geer |