|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Och lieve Bonnekes.. heb me net maar ff verwend met weer 2 croissants,heeft Metal gisteren voor me gehaald mien lieverd he,maar een heerlijk gekookt ei,mss wil je dat ff voor me doen?
Dan breng ik je morgenvroeg ontbijt op bed  Ben een bescheiden mens hoor .. kussssssssssss Babsie
|
Anonymous Undefined 65739 berichten daaag lieve chatters van Queentjee :P
ik kan nog niet op de chat :( maar ik mis jullie wel heel erg hoor
tot snel lieveeerdss (A) xxxx Queen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Babssssssssssssssssss hoe smaakte het eitje die ik gekookt heb voor je,en ik wacht met smart op morgenvroeg hoe laat kom je ontbijtje brengen??? kussssssssssss en knuffffffffffffffffffffffff Bonn
Queen dat is wel heel erg balen zeg en ik hoop dat je heel snel weer op de chat kan komen,dikke kussss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten ow lieve Bonnekebonderkes heb je net cappuchino gegeven maarje ei was heerlijk dankje wel  mja vooruit,ik heb een heerlijke kaascroissant erbij en een fruitsalade..eet ze me kind.. dikke knuf en kuss van Babsie!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zoo Bonnekes..heb je schaal nootjes en wijn me heerlijk laten smaken he.. je bent gewoon een leuke vrouw,gezellig,warm en meelevend..
vanmiddag heb ik ff een halve zak kroepoek soldaat gemaakt.. die pittige mjammie  knuffies kuskes van Babs 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja bear ook maar ff eeerlijk zeggen he bear gek op drop en chocolade jammie jammie |
Anonymous Undefined 65739 berichten ff kijken wat er nog in de voorraadkast ligt... |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou bij mij zijn er dagen dat ik weinig eet maar er zijn ook dagen dat ik veel kan snoepen vooral in de avond eet ik rustig pudding en 2 keer ijs en chips en drop en vooral chocola |
Anonymous Undefined 65739 berichten oww jaaaa jaxie..chocolaaaaaaaaaaaaaaaa 
|
|