Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

Q music Foute party 9 februari

 
 
1

Advertise here!!

Citeren23.11.20180 likes

 

 

Na het succes van het vorige kletsuitje is het al weer tijd om het volgende kletsuitje te plannen. Kaartjes zijn te koop via onderstaande link. Ik verwacht dat de kaartjes best wel snel uitverkocht zullen zijn dus wil je bij dit gezellige foute feest zijn koop dan snel een kaartje nu voor maar 11.60.

 Fout, fouter, foutst. Maar zo lekkerrr!! Dat is de muziek tijdens Qmusic the Party in Vlijmen. 4 uur lang wild feesten met hits die net zo vast in je geheugen staan, als in de hitlijst van Qmusic’s Foute Uur. Met je cowboyboots countryhousen op Cotton Eye Joe om vervolgens onderdak te zoeken bij The YMCA, samen met een indiaan, een cowboy en nog een paar vreemde vogels. De DJ’s van Qmusic  trekken je onweerstaanbaar mee in een warm bad vol guilty pleasures.  En jij geniet je stiekem helemaal suf met je prachtige verentooi, je stoere cowboyhoed of je… nou ja, dat vul je zelf vast wel lekker fout in.

  • Deuren open: 20:30 uur
  • Party time: 21:00 – 01:00 uur
  • Thema: COWBOYS EN INDIANEN
  • Line up: twee Q Music DJ’s
  • Leeftijd: 18+
  • Staanplaatsen
  • Dit feest heeft een thema! Is het verplicht? Nee. Is het leuk om verkleed te gaan? Ja!

https://www.fletcherevents.nl/event/qmusic-the-party/qmusic-the-party-in-vlijmen/

Citeren23.11.20180 likes

ik is erbij

Citeren23.11.20180 likes

Ikke ook :D

Citeren23.11.20180 likes

is er ook bij

Citeren24.11.20180 likes

ikke ook weer  :-)

 

India63

Advertise here!!

Citeren03.01.20190 likes

ik ook voetjes van de vloer

 

Citeren07.01.20190 likes

ik dus ook :)   ........ zijn er een hoop ikkes

 

Citeren08.01.20190 likes

wij zijn er niet

Citeren11.01.20190 likes

Ik ben er bij. Groetjes, Jammeke

Citeren11.01.20190 likes

ik heb mijn ingangsbewijs ook teruggevonden lol

 
 
1

Adverteer hier