Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Ook alleen?

Advertise here!!

Citeren29.05.20060 likes
..................

URL
Citeren29.05.20060 likes
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Citeren29.05.20060 likes
sorry zag te laat dat er een url bij stond

is wel weer een mooie zeg
Citeren29.05.20060 likes
Alleen?....ja, wat is de definitie van alleen????.....

Ik ben 5 van de 7 dagen in de week alleen, maar mijn geliefde en ik houden van elkaar, en liefde overwint alles, grenzen, tijd en zelfs afstand..

Dus wat is alleen????...
Ik voel me absoluut niet alleen, ik weet dat er iemand is die met heel haar hart en ziel van mij houdt, en ik van haar, en in dromen en tedere gedachten zijn we bij elkaar...

Liefde, pure liefde is heerlijk Hemels, zelfs als je niet bij elkander woont....Dan denk je aan elkaar, dag en nacht....

Jaco XXX
Citeren30.05.20060 likes
Alleen ?
Ben ik absoluut niet met 5 kids in mijn buurt ....en wat de liefde betreft ...die is heerlijk !!!
Het gevoel of ik alles aankan !!!
Alsof ik vleugels heb !!!
Ik hou van hem en hij van mij: super gewoon !!!!

mama xxxx

Advertise here!!

Citeren02.06.20060 likes
Alleen?

JA dat is een goede vraag. Idereen voelt zich wel eens alleen maar dat is eerder eenzaamheid. Het gevoel hebben dat je er alleen voor staat kan soms zeer hard zijn.
Maar als je goed om je heen kijkt dan is er altijd wel een luisterend oor ... Dat heb ik ook ondervonden nadat mijn mian me achterliet met 2 zeer kleine kinderen. En ik voelde me nog meer alleen toen ik merkte dat hij ook voor hen geen moeite meer wilde doen.
Het gaat er vooral om hoe sterk je zelf bent om die eenzame perioden in je leven te overbruggen...
En zo heb je inderdaad altijd wel iemand waar je aan kan denken ook al is die niet in levende lijve bij je... En dat hoeft dan zelfs niet je lief te zijn maar een goede vriend of vriendin doet ook al wonderen.

En ik weet wel wie de belangrijkste personen in mijn leven zijn.... ;)

Kuss voor iedereeen die zich wel eens alleen voelt

Mari
Citeren02.06.20060 likes
wat betekend URL?????????

Adverteer hier