Citeren02.06.20070 likes
Ooit was het leven een hel voor me .
Ooit was ik er liever niet geweest .
Ooit gaf ik anderen en mezelf van alles de schuld .
Ooit stond ik na ettelijke slapeloze nachten met tegenzin op .
Ooit hate ik alles en iedereen .
Ooit was zelfs opstaan me teveel .
Ooit nam men mij men liefde af , men kindje af ,men moed , men trots .
Ooit ............... , verdorie , ooit ben ik terug opgestaan en ertegenaan gegaan, harder vechtend dan ooit tevoren .
Zie mij hier nu staan , doordat ik ooit toch ben opgestaan , volle moed en soms nog met tegenzin en futloos , ben ik nu trots op mezelf .
Trots mezelf te zijn , sterk en liefdevol , zelfs met men nieuwe moed heb ik liefde terug leren kennen , soms niet makkelijk , maar het leven is nu eenmaal een geven en nemen , soms met opofferen en soms met ontvangen .
En weet je wat ?
Wonderen bestaan , het wonder waar ik het over heb is ''Het leven '' genoemd , leven zoals je moet en niet troosteloos in de zetel hangen wachtend op iets dat waarschijnlijk nooit komen gaat .
Ooit , .................................................. , Ja , Ooit
Rakkertje , xxx
Ooit was ik er liever niet geweest .
Ooit gaf ik anderen en mezelf van alles de schuld .
Ooit stond ik na ettelijke slapeloze nachten met tegenzin op .
Ooit hate ik alles en iedereen .
Ooit was zelfs opstaan me teveel .
Ooit nam men mij men liefde af , men kindje af ,men moed , men trots .
Ooit ............... , verdorie , ooit ben ik terug opgestaan en ertegenaan gegaan, harder vechtend dan ooit tevoren .
Zie mij hier nu staan , doordat ik ooit toch ben opgestaan , volle moed en soms nog met tegenzin en futloos , ben ik nu trots op mezelf .
Trots mezelf te zijn , sterk en liefdevol , zelfs met men nieuwe moed heb ik liefde terug leren kennen , soms niet makkelijk , maar het leven is nu eenmaal een geven en nemen , soms met opofferen en soms met ontvangen .
En weet je wat ?
Wonderen bestaan , het wonder waar ik het over heb is ''Het leven '' genoemd , leven zoals je moet en niet troosteloos in de zetel hangen wachtend op iets dat waarschijnlijk nooit komen gaat .
Ooit , .................................................. , Ja , Ooit
Rakkertje , xxx