Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Ooievaar brengt eerste kletsbaby

1

Advertise here!!

05.06.20050 likes
Ik ben helemaal niet in de wieg gelegd om iets in de wandelgang te vertellen, voor dit wiegje maak ik dus echt een uitzondering...

Ik zat vrijdagavond nog als een van de laatste aan de bar, Denre stond achter de tap en het was behoorlijk rustig binnen. Naast mij zat Shirley en het was weer lachen, gieren, brullen. Net toen ik naar huis wilde gaan hoorde ik iemand zeggen: "H? Shir..., ga je mee naar huis." Ja, zegt ze tegen de man: "Als je me tassie vast houdt". Ik ken de man niet goed hoor, wel komt hij regelmatig binnen wippen bij Kletsen.com. En wat hoorde ik tot mijn verbazing ''onze" Shirley is getrouwd EN zwanger... De eerste kletsbaby is dus op komst en het wordt een dochter, aldus de trotse a.s. ouders.
Mij werd nog even gevraagd naar een leuke naam voor de kleine en plotseling hoor ik de naam Shirdy vallen, leuk h?. Na even geluisterd en gekletst te hebben over de op komstzijnde baby pakt haar man Shirley's tassie en gaan ze samen lachend en ontzettend verliefd de deur uit.

Lief kletsechtpaar, geniet samen van het "In Verwachting zijn".

Omdat Shirley's man, de a.s. vader dus, in een donker hoekje zat, en zijn gezicht voor mij niet goed zichtbaar was, vraag ik me nu 2 dingen af, wie weet hier het antwoord op:
- Wie is de man van Shirley???
- Zou Shirley dan toch priv?les hebben gehad???

Enne, we horen wel wanneer we beschuit met muisjes kunnen komen eten.

Groetjes en tot klets,
Dyana

P.S. Ik wil dolgraag peettante zijn, :-)).
05.06.20050 likes
ik hou mn mond haahaha en prive les? je bent best wel slim, maar ik zeg lekker niets, mss dat iemand anders het weet, als er beschuit met muisjes komen, ben je een van de eerste die word uitgenodigd dyana
lieve groetjes shirley
05.06.20050 likes
hahahaaha ,beet
06.06.20050 likes
beet????????? marie ik wist niet dat je van typeles kindjes kon krijgen haahahahahha geloof t niet hoor sorry groetjes shirley
06.06.20050 likes
tja wie de vader is....daar heb ik wel een vermoeden van, maar een muts zwijgt!!

Dat Shirley priv? les heeft gehad is zeker :-) maar waarin ??

Mocht je oppas nodig hebben voor de kleine Shirdy, ben ik beschikbaar.

xxxx Muts

Advertise here!!

06.06.20050 likes
heyyyyyyyy muts
fijn dat we het weten als we een oppas nodig hebben zal ik je zeker wel bellen hahahahah groetjes shirley xxx
06.06.20050 likes
van harte proficiat dan,
enne, mag ik ook peettante zijn?????????????????

love moekie.
06.06.20050 likes
heb ik iets gemist, wat ik behoor te weten?
Ken een goed kinderdagverblijf!
10.06.20050 likes
all?, hebben we iets om over te praten de 25ste
oppas gezocht , stel me altijd kandidaat
10.06.20050 likes
heyyyyyyyyy sasha
heel lief van je helaas was muts je al voor he en we hebben heel veel om over te kletsen denk ik op de 25ste enne als muts een keer niet kan zal ik zeker aan jou denken
groetjes shirley

1

Adverteer hier