Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Nieuws Flits..

Advertise here!!

Citeren28.06.20070 likes
FF.. Het Aandacht voor het volgende.....

SHIRLEY der pc` ligt er uit....
:Hierdoor kan ze niet op der pc, om..
*haar mail te lezen
*der shift van kletsen.com draaien
*op msn
*enz enz...

Bedankt voor UW aandacht...
Citeren28.06.20070 likes
ik heb het bij e shift gezet voor de modjes en thnx sub oor het door geven kuzzzzzzzzzzzzz destiny
Citeren28.06.20070 likes
Ik heb Snuffelaar gevraagd haar te bellen, maar door tijdgebrek is dat er niet van gekomen... Hij is de hele dag druk in de weer geweest met rijden enzo... Nu is hij ook weer onderweg ik hoop dat het hem vanavond nog zal lukken, maar ik heb weinig hoop

P.S. ik word gek

Edit: sorry Shir
Citeren28.06.20070 likes
Als ik het goed heb begrepen, dan doet andere pc van shir het wel dus is ze nog niet zonder

Groetjes Tess xXx
Citeren29.06.20070 likes
hoi hoi in mn eigen pc heb ik het volgende probleem : ik krijg een blauw scherm met daar op geschreven: er is een probleem gevonden.windows is afgesloten om schade te voorkomen.

als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet,moet u de computer op nieuw opstarten . als het scherm nogmaals wordt weer gegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. schakel het stuur programma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raad pleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie . vervang zo nodig de beeldschermadapter.

raadpleeg de hardwareleverancier voor een eventuele bios-update. schakel bios-geheugen opties zoals caching of shadowing uit. als u de veilig modes wil gebruiken om onderdelen te verwijderen of uit te schakelen en start de computer opnieuw op. druk vervolgens f8 om geavanceerde startopties te kiezen en selecteer de veilig modus.

*** stop: 0x0000007E (0xC0000005,0X00000000, 0xF9C7BC24,0xF9C7B920)

bezig met starten ven de fysieke geheugendump de fysieke geheugendump is voltooid. neem contact op met de systeembeheerder of de afdeling technische onder steuning op voor hul

iemand mss een idee oid

Advertise here!!

Citeren29.06.20070 likes
Ha Shir,

Ik heb dat ook een paar keer gehad. Met dezelfde tekst erop .
Ik deed dan idd eerst proberen om nogmaals op te starten en daarna als ik kon kiezen uit de startopties , dan koos ik voor : veilige modus.
En dan ging goed...

Succes , groetjes Flair.
Citeren29.06.20070 likes
hoi flair

ik heb hem idd een paar x opnieuw opgestart en dan ging t goed (sinds een dag of 3 heb ik dit) nu blijft dit komen na het opstarten en ik heb geen idee hoe ik in de veiligmodus kom

groetjes shirley
Citeren29.06.20070 likes
Shir,

Ik weet nog wel dat ik ook eerst heb zitten tobben, want volgens de pc moet je F8 indrukken maar dat werkte bij mij ook niet. Ik heb toen alle knopjes maar in zitten drukken [ escape,alt contr del en alle F knopjes] en uiteindelijk kreeg ik een blauw scherm met veel tekst waar ik niks van snapte, maar ertussen stond een keuze menuutje waarin ik opstarten met Veilige Modus kon kiezen , dat gedaan en daarna wat pc aangaf en toen was alles weer normaal.
Klinkt simpel he

Adverteer hier