Stukje fotoshop om even een voorbeeld te zien.
Ik vraag mij af hoe het er uitziet als de chat bovenin het forum staat....
Advertise here!! |
Citeren10.11.20240 likes Stukje fotoshop om even een voorbeeld te zien.
Ik vraag mij af hoe het er uitziet als de chat bovenin het forum staat....
|
Citeren10.11.20240 likes Twitter er uit en dating er uit, ziet er dan ook al veel beter uit. Reclame van Oosterblok bruidjes weg is ook wel prettig, beetje gefrustreerd dat de reclame de rest van mijn online gedrag beïnvloed en geen zin in al dat dating zooi. Grijs groene vlak is ook niet lekker waar de onderwerpen staan en is niet responsieve, moet gewoon lekker meelopen waar ik ook achter zit. Op de telefoon is het al helemaal een ramp met de reclame en tig herhalingen... flink opschonen.
PS: Nogmaals dit is fotoshop en kijk gewoon even wat ik leuk vind.
|
Citeren10.11.20240 likes Zoek functie voor dating er uit, ziet er ook al een stuk beter uit... was geen datingsite dit dus... Maar ik vind het leden portaal zo wel mooi dat je het kunt zien, dus daar kan ik wel iets mee voor mijzelf. Centreren en etc. maakt even niet uit. Kleuren zijn allemaal wel prettig, behalve het groen gebeuren, dat is een persoonlijk smaakje. Ik hanteer in de basis silver, maar deed juist ook wel eens een mooi groen pallet. |
Citeren10.11.20240 likes Chat functie met muziek en video is wel geniaal, nog nooit eerder gezien en echt geweldig! Als ik dan denk aan vuurwerkfreaks zou het daar geweldig zijn om live streams er aan te koppelen. Een profiel hebben met persoonlijke chat en stream is best wel heel interessant. Groen bolletje bij avatar als je online bent en een extra icoontje als je ook live streamt... Poh, dat zou wel heel vet zijn!
OnlyFans is er niets bij :) < dit is humor als het niet duidelijk was
|
Citeren10.11.20240 likes Deze heb ik nog nooit eerder gezien op een forum....
|
Advertise here!! |
Citeren11.11.20240 likes Inmiddels flink teksten staan uit te werken en ander spul. Marketing strategie uitwerken (deels gedaan), en verder zoeken naar dingen. Wellicht vanavond even een server installeren zodat ik al mijn data netjes op 1 plek heb. Beetje alles in mappen maken aan info en lekker uitwerken.
wie weet eens een poging doen met ai voor logo’s en banners. |
Citeren11.11.20240 likes Ik denk dat ik straks eens een kamer leeg ga trekken en opnieuw ga inrichten voor deze hobby. Even lekker fris maken en alles goed inrichten, zodat ik focus kan hebben op het doel. Burau er in, kastje, boekenrekje, paar planten en alles grondig boenen! Warmtepaneel aan de muur, mooie verlichting... gewoon een lekker werkplekje voor schoon werk.
ff snel wat prutsen, maar vind dit er niet mooi uitzien en heb daar wel flink wat te doen in de vormgeving. En dan lekker knutselen met alles wat we kunnen veranderen, mooi man, lang geleden voelt het.
|
Citeren11.11.20240 likes Was zojuist nog even wat aan het uitzoeken of ik een chat kan bouwen met functie tot livestream. Voor mij persoonlijk is dat interessant omdat ik mijn project niet via YT wil delen en toch een aantal mensen live wil laten meekijken i.v.m. hulp voor tuning. Zat ook nog even naar Wordpress te kijken, maar al die plug-ins geven snel error i.v.m. de nieuwste versie en updates. Verder hangt er een stevig prijskaartje aan als je de mooie plug-ins wilt hebben en dan gaat het echt een dure hobby worden. Veel is wel gratis, maar heeft dan weer beperkingen. Verder is de meeste hosting ook maar tot een 50GB wat veel te weinig is als je echt iets groots wilt opzetten en niet over een eigen server laat draaien. Zelf heb ik nog nooit diep en intens met WP gewerkt, maar het ziet er wel altijd makkelijk uit.
|
Citeren11.11.20240 likes |