Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Niet leuk meer!!!!!

2

Advertise here!!

Citeren23.12.20070 likes
henry ik kan hier maar 1 ding over zeggen je hebt een linker en een rechter kant. wat je niet zint gooi je daar niet lees erover heen en maak lol met de mensen die je wel leuk vind.

je hoeft niet iedereen aardig te vinden. doe je in het echte leven ook niet. en chat blijft chat zijn letters op een scherm . en soms komen die letters anders over dan ze bedoeld zijn omdat de intonatie er van niet goed overkomt.( ik heb geen flauw idee wat er gaande is en waarom je er zo over denkt . en dat hoef ook niet)

gr mram
Citeren23.12.20070 likes
hey henry,

goed dat je 't zegt, laat je er niet door meeslepen, ik vind het hier nog altijd de gezelligste site die ik ken.

groetjes en graag tot kletsen
Citeren23.12.20070 likes
henry laat je niet gek maken he

kussssssss peetje
Citeren24.12.20070 likes
Lieve henry,

Ik herken jouw gevoel wel,maar gelukkig niet op deze chatsite,maar inderdaad is het wel zo dat je met de 1 beter op kan schieten als met de ander,probeer gewoon gezellig te blijven en klets inderdaad gewoon met de mensen die je wel leuk en aardig vindt en die je nemen zoals je bent,en je in je waarde laten.De mensen die je vervelend vindt doen gewoon negeren,nogmaals ik herken je gevoel wel.,maar het is mij gelukt en dat lukt jouw zeker ook en ik hoop dat je erachter zal komen dat kletsen een hele leuke chat is met heel veel lieve en aardige mensen.Ondanks alles wens ik je fijne kerstdagen toe en een heel goed,gezond,en gelukkig jaar 2008.

Kussss en dikke knufff Bonneke
2

Adverteer hier