Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Niet leuk meer!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren23.12.20070 likes
Beste mensen,

Ik moet even iets kwijt. Het is een tricky subject, I realize thys, but still. Ik ben hier nog niet lang aan het chatten en voor mij is dit nieuw.
Ik doe dit, en de meeste mensen die mij van de chat kennen zullen dat wel weten, omdat ik niet in meest makkelijke periode van mijn leven zit.
Ik kom om hier plezier te beleven, serieuze onderwerpen en gewoon wat lol trappen. Maar ik heb nu een sterk vermoeden dat er bepaalde mensen zijn, die op een voor mij niet te verstane manier het plezier opzettelijk proberen te bederven.
Ik kan er ook naast zitten en dan biedt ik bij voorbaat mijn excuses aan.
Mocht iemand zich aangesproken voelen en eigenlijk hoop ik dat niet, wees dan ook zo oprecht om mij dat persoonlijk mee te delen.
Ik kijk het het nog een aantal dagen aan en als 'the tone of voice'niet verander of mijn vermoeden blijft bestaan zal ik hier niet meer komen.
Daar zal echt niemand van wakker liggen maar een stukje zelfreflectie is hier wel op zijn plaats, dunkt me.
Uiteraard noem ik geen namen want getuigt niet van respect.
Tenslotte, ik hoop dat ik er naast zit.

Sincerely.

Henry41,
Citeren23.12.20070 likes
Hoi hoi,

Een chatbox is net een soapserie en moet je dus ook niet al te serieus nemen. Net zoals in het echte leven zijn er altijd wel een paar die de boel belazeren of verzieken, het enigste voordeel hier is dat je een knopje hebt om ze op negeren te zetten.
Ik zelf lees dan veelal over dat soort gezwets heen en blijf gezellig mee doen met de rest
En neem maar van mij aan het wemeld hier van de leuke en gezellige mensen en niemand van hen zal het door een of andere zwetser de boel laten verzieken

Groetjes Tess xXx
Citeren23.12.20070 likes
beste henry

je kan ook een klacht indienen zodat wij er mss iets mee kunnen doen

vriendelijke groeten kuss shirley

we kletsen.com
Citeren23.12.20070 likes
hoi henry!!

ik heb hier niets van gemerkt op chrol ,maar zoals shir al zegt
meeneens

gr wonder
Citeren23.12.20070 likes
He Henry, je laat je hierdoor toch niet uit het veld slaan? Ik persoonlijk heb er niks van gemerkt. Ik vind het ook wel lachen allemaal. Ik wil de gezelligheid niet missen hoor. Trek je niks van aan he!

Groetjes,
Bert

Advertise here!!

Citeren23.12.20070 likes
beste henry

ik sluit mij bij de bovenstaande mensen aan
ik merk er ook niks van
het zal jammer zijn dat jij zou weggaan van de chat

grtjes bucketlake
Citeren23.12.20070 likes
henry, lees droverheen en je weet van jezelf hoe je in elkaar steekt. ook ik kijk soms wel eens tegen dingen aan maar kijk dr snel overheen en weet van mezelf hoe ik ben en wie het anders ziet zijn degenen die mij niet echt kennen. wil ook gewoon de lol erin houden, steek dr gewoon niet teveel gevoel in en ga voor de lol. je hebt zo met genoeg wel lol en blijf dat zien. wil dat reisje naar new york niet missen hoor.
Citeren23.12.20070 likes
Tja, geef jullie gelijk maar daarentegen kunnen jullie er ook niks van gemerkt hebben. Want daarvoor moet ik in details gaan treden en dat zou ik alleen doen als ik er 100 procent van overtuigd was. En dat kan ik niet, maar een tip van de sluier dan.
Hoe heeft iemand mijn hotmailadres kunnen achterhalen????????
Dessalniettemin, bedankt voor jullie reakties.

Groet,

Henry41
Citeren23.12.20070 likes
hey henry je gaat ons niet verlaten he
anders lig ik wel wakker
knuffff
Citeren23.12.20070 likes
Gaan we naar New York?

Effe me koffer pakken.

Bert

1

Adverteer hier