Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Aangeboden

Nederlandse les

1

Advertise here!!

01.09.20050 likes
Hallo allemaal,

Nu ik zelf al een aantal jaren niet meer in Nederland woon en het enige nederlands dat ik nog schrijf hier in de chat is, heb ik gemerkt nederlands schrijven moeilijker kan zijn dan je denkt. Tevens merk ik dat ik niet de enige ben met dit probleem en nu heeft Dyana aangeboden nederlandse les te geven op Kletsen.com.

Mocht jij nu ook behoefte hebben aan nederlandse les, geef je dan nu op door te reageren op dit onderwerp en Dyana zal spoedig contact met je opnemen.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
01.09.20050 likes
woehahahahaaaaaaaaaaaa..., ben er snel bij dus... het aantal leerlingen is zeer beperkt...
01.09.20050 likes
Hallo Dyana

Ja idd nederlandse is zeer moelijk....nou wil wel les hoor, kan dat best goed gebruiken.....ok ik hoor het nog wel hoe en waar Dyana

groet wonderfull
02.09.20050 likes
ik krijg al genoeg school dus nee bedankt hihi!! maar leuk idee van je dyana hoor! wens jullie veel suc6 ermee!
dikke kus kirsten!
03.09.20050 likes
Med alluh respekkt, ikk guloov nied dad ik nedurlandsuh less noodich hep, maar tog bedaankt voor hed aanbot, Diaanah

Vijn wiekentje, XXX

duh Jaccow

Advertise here!!

03.09.20050 likes
Hihihihihihihi, Jaccow, volgens mij redt ge het zeker wel zonder mijne hulp!
Ge krijgt ene 10 met een griffel

Fijn weekend terug, Dyaaaaaan xxx
04.09.20050 likes
jippieeeeeeeeeeeeeeeeee eindelijk een nederlands lerares.
doe je best dyaantje. wie weet wordt het de baan van je leven
groetjes cats
06.09.20050 likes
cheev juh oock chet lez dyiana??? ik wil wel wat meer leruh ovuhr afkortinguhn enso
07.09.20050 likes
denk dat je die beter bij kirsten snoezie en jake kunt volgen.
groetjes cats
07.09.20050 likes
Tjonge, jonge, jonge... het moet niet gekker worden!
Wat zeg je... Rinse????

1

Adverteer hier