Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

Mijnhobby : Fantasie

3

Advertise here!!

Citeren09.10.20060 likes
Ja jaco, Thnxxx heb em ook toegevoegd. Komt mij goed vanpas omdat ik voor mn dochter die 1 nov een griezelfeest ga organiseren. Heb al een boel leuke tips gevonden

Groetjes Tess xXx
Citeren15.02.20070 likes
Hm ff dit fantasie topic opnieuw leven inblazen :P Ik mag me graag helemaal van de buitenwereld afsluiten als ik over straat loop en dan bedenk ik me dat de mensen er heel gek uitzien of dat alle gebouwen met de wind meewiegen en van kleur veranderen :P Worden steden een stuk leuker op, wel op het verkeer blijven letten natuurlijk :P:P
Citeren19.02.20070 likes
weet je ik teken graag in fantasystijl het liefts faeries en engelen, en katten horen voor mij daar ook bij

katharia
Citeren19.02.20070 likes
Hmz als ik de reacties van iedereen hier lees, is het een idee om een keer een meeting te houden met fantasie (horror, elfen, Tolkien, etc) als thema?
Groeten
Ronnie
Citeren19.02.20070 likes
JA fantsy is heerlijk

Larpen is ook geweldig...
uitleggen.. phoe is moeilijk

Zoek eens op het internet zou ik zeggen ahahah
( bv: www.cauldron.nl geloof ik)

Advertise here!!

Citeren19.02.20070 likes
zyx?? als ik over straat loop en dan bedenk ik me dat de mensen er heel gek uitzien of dat alle gebouwen met de wind meewiegen en van kleur veranderen :P Worden steden een stuk leuker op, wel op het verkeer blijven letten natuurlijk :P:P

is dit voor of na dat je paddo`s heb gegeten
Citeren20.02.20070 likes
Zonder paddo's ;) en met een enorm voorstellings/inbeeldingsvemogen en een hele rijke fantasie en veel oefening Het feit dat ik heel erg ontzettend moe ben helpt wel moet ik zeggen. DO try this at home

xxx Ronnie
Citeren20.02.20070 likes
Fantasie..
Citeren20.02.20070 likes
ja zyx leek een fanta meeting, kom ik wel als heks, hoef ik me niet te verkleden hahahahah

kusssssss kip
3

Adverteer hier