Citeren09.10.20060 likes
Ja jaco, Thnxxx heb em ook toegevoegd. Komt mij goed vanpas omdat ik voor mn dochter die 1 nov een griezelfeest ga organiseren. Heb al een boel leuke tips gevonden 
Groetjes Tess xXx

Groetjes Tess xXx
Advertise here!! |
Citeren09.10.20060 likes Ja jaco, Thnxxx heb em ook toegevoegd. Komt mij goed vanpas omdat ik voor mn dochter die 1 nov een griezelfeest ga organiseren. Heb al een boel leuke tips gevonden ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren15.02.20070 likes Hm ff dit fantasie topic opnieuw leven inblazen :P Ik mag me graag helemaal van de buitenwereld afsluiten als ik over straat loop en dan bedenk ik me dat de mensen er heel gek uitzien of dat alle gebouwen met de wind meewiegen en van kleur veranderen :P Worden steden een stuk leuker op, wel op het verkeer blijven letten natuurlijk :P:P |
Citeren19.02.20070 likes weet je ik teken graag in fantasystijl het liefts faeries en engelen, en katten horen voor mij daar ook bij
katharia |
Citeren19.02.20070 likes Hmz als ik de reacties van iedereen hier lees, is het een idee om een keer een meeting te houden met fantasie (horror, elfen, Tolkien, etc) als thema?
Groeten Ronnie |
Citeren19.02.20070 likes JA fantsy is heerlijk ![]() Larpen is ook geweldig... uitleggen.. phoe is moeilijk ![]() Zoek eens op het internet zou ik zeggen ahahah ( bv: www.cauldron.nl geloof ik) |
Advertise here!! |
Citeren19.02.20070 likes ![]() is dit voor of na dat je paddo`s heb gegeten ![]() |
Citeren20.02.20070 likes Zonder paddo's ;) en met een enorm voorstellings/inbeeldingsvemogen en een hele rijke fantasie en veel oefening ![]() ![]() ![]() xxx Ronnie |
Citeren20.02.20070 likes Fantasie.. ![]() |
Citeren20.02.20070 likes ja zyx leek een fanta meeting, kom ik wel als heks, hoef ik me niet te verkleden hahahahah
kusssssss kip |