|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik verzamel allerlei dingen uit films o.a. Lord of the rings, en mijn huis is nou ook niet wat je zegt "gewoontjes" bv met Halloween (31okt) versier ik het hier helemaal, een dode tak met een nepkraai zet ik dan naast de voordeur, en overal pompoenen. En tekenen heb ik vroeger ook veel gedaan, maar nu niet meer...
Jaco |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten haha roos snachts heb je toch je ogen dicht  xxx peetje |
irritantwijffie Undefined 9 berichten Ahh geweldig! Ik zit ook te bedenken wa tik eens kan doen met halloween om de kamer eens leuk te versieren. Met iets wat zo minmogelijk kost
|
Waters Undefined 587 berichten Ik heb het gemakkelijk met halloween, ik hoef alleen maar mijn menselijke vermomming uit te trekken en kan gewoon mijzelf zijn. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Wijffie, hier wat tipjes voor Halloween:
-Maak een bandje met griezelige geluiden. In sommige bibliotheken kan je cd's lenen met enge geluiden er op.
-Kijk eens bij bv een tuincentrum voor Halloween spulletjes
-Dek de tafel met zwart landbouwplastic. Leg hierop oranje servetten en bordjes. Versier glazen met pompoenen of vleermuizen die je uit plakplastic heeft geknipt. Ook kan je de glazen (door bv de kinderen laten) versieren met glasverf.
-Ik heb in het bos destijds een grote dorre tak gevonden, die bekleedt met nep spinnewebben (feestartikelen winkel of tuincentrum) en er een nepkraai ingedaan, staat erg mooi naast mijn voordeur!!!
-hou je zoveel als mogelijk aan de kleuren zwart en oranje
-koop natuurlijk pompoenen, en hol ze zelf uit (met een grote lepel, of dmv speciale uithol setjes die je in de winkel kunt kopen) teken eerst de contouren van de mond, neus en ogen op de pompoen, alvorens je gaat snijden. Snij dan z'n hoedje eraf, en hol 'm uit, kaarsje erin (niet het hoedje erweer opzetten hoor, anders krijgt de kaars haast geen lucht) en zet 'm bv, net als ik, in de voortuin
Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goh wat ben ik dan amar weer saai...
nog nooit halloween gevierd en van fantasie in boeken, films houd ik helemaal niet van!
het enigste waar ik dol op ben zijn engelen!
maar ik vind dat geen fantasie...
kuss kirsten! |
irritantwijffie Undefined 9 berichten Jaco, dankjewel voor de tips  Ik ga van de week meteen opzoek naar zwart plastic / kleedjes en pompoenen... leuk  Vindhet geweldig om het huis per seizoen aan te kleden. Iedere keer wat anders  herfst, winter, lente, zomer, kerst, halloween, pasen enzo  Ik kan alleen niet leuke internetsites vinden voor dat soort dingen!
Dat vind ik dan weer jammer
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wijffie, kijk eens op http://www.vanharte.nl/index.html daar staat werkelijk een heel hoop op, daar haal ik ook mijn ideeen vandaan.
Jack xxx |
irritantwijffie Undefined 9 berichten Gaat meteen even neuzelen
|
kip31 Undefined 680 berichten ja jaco, ik heb al hem al toegevoegd bij mijn favo's, dank je  kusssssssss kip |
|