Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Mijn woonplaats

Advertise here!!

Citeren03.09.20060 likes
OK: vertel on helicoptervlucht wat over je omgeving
- waar woon je?
- waarom woon je daar?
- hoe bevalt het daar?
- plus alle waarom wel's en waarom niet's....
Citeren03.09.20060 likes
Ik woon in Uden, een dorp van 40.000 inwoners en woon op een steenworp afstand van een winkelcentrum hier. Aan de andere kant van de weg is een groot park met heuvels en een grote vijver erbij (beetje zoals het verliefde laantje )
Het water van de vijver is overigens roodbruin van kleur, omdat zich onder de vijver een aardbreuk bevindt, en dat kleurt het water roodbruin.

Het bevalt me prima hier, het huis (1-gezinswoning met 3 slaapkamers, 2 toiletten en een ligbad) is wel heel erg groot voor in mijn eentje, maar wie weet wat de toekomst nog brengt voor mij..

De reden dat ik hier woon is omdat ik en mijn toenmalige vriendin besloten om hier te gaan wonen, maar mss ga ik ooit nog eens terug naar mijn geboortedorp Volkel, wie weet?

Het is een rustige buurt, met leuke buren, aan de ene kant Surinaamse mensen, en aan de andere kant Nederlandse mensen..

Groetjes, Jaco
Citeren03.09.20060 likes
ik woon in enschede heb een rytjes woning niet te groot heb 2 slaapkamers en een hele mooie badkamer heb het super gezellig ingericht ja echt MIJN huisje grote tuin die ze van mij wel mogen halveren haat het werken in de tuin ja houd hem bij maar verder aan de ene kant heb ik een schat van een buurvrouw waar ik wel eens mee ga stappen en aan de andere kant woont een buurvrouw die ik niet mag en daar ook niet meepraat woon hier al 23 jaar woon aan de rand van enschede 5 minuten lopen en ik zit midden op de boer ja echt woon hier super zou zeggen kom eens langs er is altyd koffie xxx peetje

Adverteer hier