Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Mijn hart is zeker geen moordkuil

Advertise here!!

Citeren04.01.20060 likes
Beste mensen op de klets.
Het was tof om met velen van jullie te mogen kennis maken.
Veel zullen voor altijd een plaatsje in men hart krijgen.
Maar wat er dinsdag (avond) allemaal is voorgevallen kan er bij mij niet in.Wanneer er een stel ongeregelde kerels de mensen persoonlijk komen
beledigen is het moeilijk het daar zo bij te laten.Maar dat je dan zulk een steun van je krijg DENRE , bedankt hoor.Dat zegt echt heel veel over jezelf.
Als webmaster ben je sterk bezig hoor, dat je zelfs je modjes in de steek laat.En die kerels mogen dan iedereen maar beledigen.Sorry maar kan echt niet met onrecht leven.Jij wel zo te zien.Je bent goed bezig DENRE.
Citeren04.01.20060 likes
Hey Eugeen,

Ik snap wel wat je bedoeld. Ik wil bij deze ook een klacht indienen en zal dat ook nog persoonlijk naar Denre doen. Wat er gisterenavond is gebeurd kan natuurlijk niet. DOE ER WAT AAN AUB want anders ben ik ook weg hier. Ik wil in dit soort gevallen maar 1 ding zien van de modjes: bannen, bannen, bannen en nog eens bannen met die kerels en 1 dame. Laat ze maar weer nieuwe profielen aanmaken om binnen te komen en als die flauwekultaal met code's of dubbelzinnige opmerkingen weer begint, dan weer bannen enz enz. Dan is de lol er gauw af bij hun, maar ze hun gang laten gaan is natuurlijk niet van deze tijd. Ik vond kletsen altijd leuk, maar als die sukkels binnenkomen is mijn lol eraf.

Ik ben gisteren zelf ook fout geweest door 1 van die kwallen prive even te jennen. Ik kon het niet laten want ze waren echt erg bezig om de boel te verpesten voor ons en mensen te beledigen. Krijg ik in het openbaar ook nog op mijn lazer... Niet meer doen hoor Denre! Doe het het dan maar prive als het nodig moet. En reageer voortaan eens als ik je een bericht stuur...

Hunterleo
Citeren04.01.20060 likes
wat is er allemaal gebeurd???? :/
Citeren04.01.20060 likes
Beste kletsers,

Kletsen.com is een chat site voor jong en oud en toegangelijk voor een ieder. Dit betekend, net zoals in het "echte" leven, dat je mensen tegen kunt komen waar je je niet tot aangesproken voelt. Speciaal hiervoor heeft de chat de mogelijkheid om mensen te blokkeren, dit kun je heel eenvoudig doen door op het pause symbool voor iemands naam te klikken.

Helaas wordt deze mogelijkheid nog niet altijd gebruikt en geven mensen de voorkeur aan het plaatsen van opmerkingen zoals "looser ben je" en "lachen joh zeiknicht". Naar mijn mening is dit ongewenste taal en gedraag je jezelf dan niet beter dan de personen in kwestie.

Heb je een klacht over iemand, blokkeer de persoon en meld dit bij een moderator of gebruik de "Klacht" knop in de chat maar ga nooit zelf in discussie. Door dit wel te doen, ondermijn je het gezag van de moderator n de gevolgen zijn bekend!

Tot slot, ik heb regelmatig een oproep geplaatst voor extra moderators maar heb helaas maar weinig reakties gehad, toch jammer dat de beste stuurlui aan wal staan.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
Citeren04.01.20060 likes
Ok, Denre, je hebt in je standpunt helemaal gelijk. Ik denk dat het beste is om niet met die mensen in discussie te gaan, zo verlaag je je naar hun niveau.
En als ze irriteren, dan is er de mogelijkheid om iemand te blokken, als moderator zou ik dat natuurlijk niet doen, aangezien ik wel wil en moet weten wat er allemaal gezegd wordt.

Heb dan ook gisterenavond voor het eerst iemand moeten kicken, iets wat ik voorheen nog nooit gedaan heb, maar de situatie dwong mij daartoe, en zag geen andere mogelijkheid...

Jaco

Advertise here!!

Citeren04.01.20060 likes
moet je ook zeker niet doen eugeen daar is het forum dan ook voor
groetjes shirley
Citeren04.01.20060 likes
Ach jee, ik heb de show weer gemist?
Waar maken jullie je toch druk om, tis geen prive chat hoor.
Als iemand er lol aan hebt zichzelf belachelijk te maken kan ook leuk zijn.
Ik heb er nog nooit mee kunen zitten als ik voor onzinne dingen word uitgemaakt, ik vind het wel komies eigenlijk.
Zo leer je mensen kennen toch?
Sommige mensen zijn zo onzeker en zwak dat ze denken dat ze zich beter voelen als ze anderen de grond in trappen.
Nou laat ze dan maar denken wat ze willen, maar ze krijgen hier wel weer veel aandacht, das nou net wat ze willen.
Negatieve aandacht is nog steeds aandacht toch?
Citeren04.01.20060 likes
lieve belg (Eugeen)
snik hoop echt dat je nog wel komt hoor....vind het toch altijd erg gezellig als jij er ook bent.
mede door jou is het toch gezellig en veel lol altijd blijf niet weg om diegene die juist niet het gezellige in zich hebben.
ik weet niet of ik je over kan halen maar zal je altijd nog spreken...en doe maar wel hoor terug komen!!
groetjes kussss en knuffel feye
( je komt wel he please !!)
anders msn zeker weten

Adverteer hier